Skocz do zawartości

Zdjęcie

PLAN TRENINGOWY - czy do zmiany?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
DeLuxe18

DeLuxe18

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opole
    • Staż [mies.]: 10
    Witam, chciałbym przedstawić mój plan treningowy.

    Dzień 1 - klatka, tricepsy

    KLATKA
    1. Wyciskanie sztangi(chwyt szeroki) na ławce poziomej 4x (12-6)
    2. Rozpiętki na płaskiej 4x 10
    3. Przenoszenie sztangi za głowę 3x (12-10)

    TRICEPSY
    1. Wyciskanie sztangi wąsko 3x (12-8)
    2. Wyciskanie francuskie siedząc ze sztangą 3x (12-8)
    3. Pompki na poręczach 2-3x max

    Dzień 2 - plecy

    PLECY
    1. Wiosłowanie sztangą 3x (12-8)
    2. Podciąganie sztangielki w opadzie tułowia 3x (12-8)
    3. Martwe ciągi 2-3x (10-6)
    4. Szrugsy ze sztangą 2x 12

    Dzień 5 - barki, bicepsy

    BARKI
    1. Wyciskanie sztangi stojąc/siedząc 4x (12-8)
    2. Super seria:
    Unoszenie sztangielek na boki 4x (12-8)
    Unoszenie sztangielek na boki w opadzie 4x (12-8)

    BICEPS
    1. Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc(podchwytem) 3x (12-8)
    2. Uginanie przedramienia ze sztangą na modlitewniku 3x (12-8)
    3. Uginanie o kolano 2x (15-12)

    Trenuje z nim ponad pół roku. Jak chyba każdy zauważył nie trenuje nóg - kontuzja kolana nie pozwala mi na to. Jestem tylko nie zadowolony z kilku rzeczy a więc:
    1. Dodać jakieś ćwiczenie na klatkę? Bo mam wrażenie że nie pompuje mi jej tak jak ją powinno. Co wy na to?
    2. Nie odpowiadają mi ćwiczenia na barki, te super serie, czym je zastąpić jeśli mam w domu do dyspozycji tylko sztangę, hantle no i ławkę?
    3. Zmieniłbym również 2 ćwiczenie na biceps bo nie odpowiada mi za bardzo - coś czuję w ręce, ma ktoś jakiś pomysł?

    Mam również pytanie odnośnie przerw między seriami i ćwiczeniami jeśli ćwiczę na masę mają one być po 90 czy 120 sekund?

    Czytałem też kiedyś że można brzuch ćwiczyć dziennie, czy to prawda? Jeśli tak mogę to robić po siłowni czy przed lub wgl w ten dzień nie??
    To moje ćwiczenia na brzuch, mam nadzieję że też uważacie że są dobre:

    To chyba by było na tyle, dziękuję za każde komentarze i porady - będę bardzo wdzięczny za nie.

    No i na koniec pytanie CZY TRENING JEST DOBRY?

    Pozdrawiam :)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Nivre

    Nivre

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 269 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    1. Ja bym zastąpił przenoszenie sztangi na wyciskanie na ławce skos dodatni jako 2 ćwiczenie i rozpiętki na końcu
    2. Zostaw unoszenie sztangielek w opadzie i dodaj np. podciąganie sztangi do brody i rób to normalnie bez super serii
    3. Uginanie przedramion chwytem młotkowym z hantlami możesz dać

    W tricepsie pompki na poręczach dałbym na początek bo to bardzo ciężkie ćwiczenie, szrugsów z 4-5s i moim zdaniem robisz wielki błąd, że nie robisz nóg jeżeli bez problemów wykonujesz mc przy którym też nogi są obciążone to nie wierze, że nie dasz rady zrobić przysiadów z małym obciążeniem, żeby stymulować ten organizm do wzrostu. Jak dopadnie cię stagnacja to wtedy będziesz żałował.

    Co do brzucha nie ma sensu codziennie wykonywać ćwiczeń, czas na regeneracje musi być.

    Edytowany przez Nivre, 07 wrzesień 2011 - 17:52 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko