Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan treningowy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Petey18

Petey18

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3,5
    Witam, na początku jako nowy user chciałbym się przywitać.
    Prosiłbym Was o pomoc, w ułożeniu planu treningowego. Mam 18 lat, ćwiczę od niedawna, jakieś 3,5 miesiąca z przerwamie ( bez przerwy około 2 miesiące ). Jak do tej pory chodziłem do kolegi na siłownię i ćwiczyłem mnie więcej takim planem poniżej, przepraszam, za określenia, ale jeszcze nie znam terminów, dlatego napisałem to tak, jak widziałem, jak ćwiczyliśmy z kolegą.

    Poniedziałek, Klata
    1. Wyciskanie
    2. Wyciskanie na ukośnej ławce
    3. Pompki z nogami podniesionymi do góry
    4. Hantle
    5. Hantle

    Wtorek, Biceps
    1. Podnoszenie na łamanym gryfie
    2. Hantle
    3. Hantel
    4. Trójfaza na gryfie łamany

    Środa, Barki
    1. Prosta sztanga, podnoszenie od brody do jak najwyżej
    2. Tak samo jak wyżej, tylko sztanga z tyłu
    3. Podnoszenie z pod brzucha (?) aż do brody
    4. Kaptury - ( większy ciężar + machanie ramionami jakbym odpowiadał : Nie wiem )


    Czwartek, Triceps
    1. Na plecach, machanie sztangą na leżąco za głowę
    2. Hantle
    3. Pompy, tyłek do dołu
    4. Sztanga, tak jakby klata, tyle, że wąsko.

    Piątek, Plecy
    1. Sztanga, na stojąco podchwyt
    2. Sztanga, na stojąco nadchwyt
    3. Sztanga, na stojąco łapy szeroko
    4. Hantel
    5. Hantel

    Wiem, że nie jest to dobrze ułożony plan, ponieważ nie ma w nim nóg oraz brzucha. Zależy mi na jakimś dobrym, 3-dniowym treningu, tak aby mięsnie mogły odpocząć po treningu, a nie jak do tej pory.
    Teraz mam pytanie, co jeść, aby zrzucić trochę tłuszczu z brzucha i klaty, czego unikać poza jakimiś napojami gazowanymi i przekąskami ?
    Problemem w jakiejś diecie pod siłownie są obiady w domu ( jak to, mama gotuje obiad dla wszystkich a ty chcesz jeść co innego ?! ) i posiłki w szkole( co wyciągne innego po za kanapką ? ). Może napiszę przykładową rozpiskę z jedzeniem, na śniadanie 2 tosty, z salami, serem i ketchupem + do tego gorzka herbata. W szkole jakaś bułka z szynką bądź inną wędliną i jakimś pomidorkiem lub ogórkiem, na obiad jakieś mięso ( kotlet z kurczaka, gulasz, mielone, etc ) + ziemniaki + surówka ) a na kolacje albo nic jeśli obiad jest późno albo jakieś kanapki.

    Mam nadzieję, że nie napisałem tego zbyt pobieżnie.
    Z góry serdeczne podziękowania, mam nadzieję, że mi pomożecie ustalić jakiś plan, aby spalić trochę tłuszczu.
    Pozdrawiam ;)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    patalacho

    patalacho

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1814 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stalowa Wola
    • Staż [mies.]: ROŚNIE
    To nawet nie jest plan. http://www.kfd.pl/fu...-fbw-49877.html Poczytaj i ułóż sobie taki trening. Zajrzyj do działu dieta i ogarnij chociaż podstawy diety redukcyjnej. Będą potrzebne ci też aeroby. Uzupełnij też profil (wiek, staż...)

    Edytowany przez patalacho, 20 wrzesień 2012 - 17:50 .

    • 0

    #3
    Petey18

    Petey18

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3,5
    Uzupełniłem wagę i wzrost, zapomniałem dodać, że kupiłem także worek treningowy, planuję pobić trochę w worek w dniach wolnych od siłowni.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko