Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan treningowy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
TheDyszel

TheDyszel

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 11
    Będę ćwiczył w domu. Raz w tygodniu mam okazję pójścia na siłownię. Mam tylko hantle 3 ,5 kg. : /// .
    Chciałbym ćwiczyć co 2 dzień. Posiadam 120 kapsułek Kreatyny Monohydrat . więc tak :

    bicepsy : 3s 8-10 powtórzeń stojąc - uginanie przedramion z hantlami w chwycie młotkowym
    3s 8-10 powtórzeń stoimy, ramiona ze sztangielkami w chwycie młotkowym opuszczamy swobodnie wzdłuż boków tułowia. Naprzemianstronne uginanie przedramion ze skrętem.

    tricepsy : 3s 8-10 powtórzeń leżąc tyłem na ławce poziomej - naprzemianstronne francuskie wyciskanie ze sztangielkami w chwycie młotkowym
    3s 8-10 powtórzeń naprzemianstronne francuskie wyciskanie sztangielkami trzymanymi chwytem młotkowym

    barki : 2s 8-10 powtórzeń stojąc - wyciskanie sztangielek z łączeniem nad głową

    brzuch : A6W

    klatka piersiowa : 3s 8-10 powtórzeń leżąc na ławce poziomej przenosy sztangielki za głowę

    przedramię : 3s 8-10 powtórzeń stojąc - naprzemienne uginanie przedramion ze sztangielkami trzymanymi nachwytem

    pompki : 2-3s 20 powtórzeń.

    Chciałbym aby ktoś ustalił w jakiej kolejności mam robić ćwiczenia , czy najpierw pompki, brzuszki itp.
    Jeżeli ktoś ma inne propozycje zmiany proszę o napisanie.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    IMADŁO

    IMADŁO

      .

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 29024 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Z takim obciążeniem to nie poszalejesz ... Naprawdę Możesz tylko raz na siłkę chodzic? Postaraj sie o kolejne 2 wizyty to nie Będziesz Miał problemu z treningami.Wszystkich grup tymi ''malutkimi'' hantlami nie przetrenujesz - Nóg i pleców nie uwzględniłes w treningu.Masz jeszcze dwa wyjscia - dokupic więcej obciążenia , sztangę , drążek itp lub poprostu przerzucic się na trening z obciążeniem własnego ciała.
    Tego treningu Ci nie ocenie bo tak jakpisałem wyżej jest nie kompletny - brakuje nóg , pleców , przedramion , brzucha.Kreatyne to Sobie narazie odpuść
    • 0

    #3
    TheDyszel

    TheDyszel

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 48 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce
    • Staż [mies.]: 11
    dzięki wielkie ; ]
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko