Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan Push/Pull

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Snakez

Snakez

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 18 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna

    Cześć. Postanowiłem spróbować się w treningu planem Push/Pull, konkretniej to zamysł był stworzyć plan push pull bazujący na kalistenice plus kilka dodatkowych podstawowych ćwiczeń na wolnych ciężarach. Cel? Zrzucić zbędny tłuszcz, to w pierwszej kolejności, rozrost mięśni do estetycznej sylwetki to następny cel. Poniżej przedstawiam plan.

    Push:
    Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 5x5
    Pompki na poręczach z ciężarem 5x5
    Pompki (klasyczne lub w jakimś wariancie) 3x15
    Przysiady z wyciskaniem sztangi w górę 3x8
    Plank  4serie


    Pull:
    Martwy ciąg 3x8
    Podciąganie na drążku 3 serie
    Podciąganie australijskie 3x10
    Uginanie ramion ze sztangą/na modlitewniku 3x8
    Hip Thrust 4 serie


    Trening ogólnie na dużych ciężarach w poniedziałek Push, we wtorek Pull, środa odpoczynek, czwartek lekki Push - mniejszy ciężar, nieco inne warianty ćwiczeń, piątek lekki Pull - podobnie jak z czwartkiem.

    Jak oceniacie taki plan, co byście zmienili, dodali? Proszę o porady :)
    Pozdrawiam


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    adrian33814

    adrian33814

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 54 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: 80

    Dodałbym jakieś akcesoria/izolacje np. bok/tył barku, łydki, dwugłowy uda i ogólnie zwiększył ciut objętość, brakuje tutaj jakiegoś ćwiczenia na barki typu OHP.
    "Przysiady z wyciskaniem sztangi w góre" też bym wywalił. Z racji tego, że nie będziesz operował dużym ciężarem w takim ćwiczeniu więc nogi nie zyskają. Zamiast łączyć jakieś wygibasy, skup się na ciężkich siadach i jak wspomniałem wrzuć OHP, albo jakieś wyciskanie hantli na barki.
    Możesz też sobie robić różne warianty tego push/pulla. Np. raz robisz push siłowo typowe wielostawy itd. a kolejny push to hiper jakiś 1 wielostaw na wysokim zakresie i akcesoria/izolacje.
    Napisałeś, że chcesz kalistenike i wielostawy, ale jak chcesz również estetyke to kilka takich pierdołowatych izolacji warto wrzucić moim zdaniem, tymbardziej że taki bok barku się robi z 10 minut max na siłce.


    • 1

    #3
    nazwezajeli

    nazwezajeli

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3374 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30 min

    Zajebiste proporcje, 3x klata/1x nogi w push. :)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko