Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan pod wl

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
PatB

PatB

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 44 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 72

Witam, obmyslilem sobie nowy plan na 9 tygodni pod wl, cel to porawic wynik ze 160 z pauza na 165-170 z pauza, t1,t2- numer jednostki treningowej w tygodniu i tutaj male sprostowanie bo jest pomylka i zaczynam tydizen od t2 potem t1.

 

 

Lawka
Tydzien1
 T1 73/6 88/4 100/3 115/3,3,2,2 docisk 120/3 125/2  T2 108/5,5,4,4
Tydzien2
t1 78/6 93/4 105/3 120/3,3,2,2 docisk 125/3 130/2    t2 113/5,5,4,4
Tydzien3   
t1 83/6 98/4 110/3 125/3,3,2,2 docisk 130/3 135/2   t2 118/5,5,4,4  
Tydzien4
t1 88/6 103/4 115/3 130/3,3,2,2 docisk 135/3 140/2  t2  123/4,4,3,3
Tydzien5  
t1 93/6 108/4 120/3 130/3,3 135/2,2 docisk 140/3 145/2 t2 128/3,3,2,2
Tydzien6
t1 98/6 113/4 125/3 130/3 135/2 140/2,2 docisk 145/3 150/2 t2 133/2,2,2,2
tydizen7
t1 103/6 118/4 130/3 135/3 140/2 145/2 140/2 docisk 150/3 155/2 t2  138/2,2,2
tydzien8
t1 108/5 123/3 135/3 140/2 145/2 150/2 145/2 docisk 155/3 160/2  t2 143/2,2,2
Tydizen9
t1 113/5 128/3 140/3 145/2 150/2 155/2 150/2 docisk 160/3 165/2 t2 148/1,1,1,1,1,1

 

 

Do planu dodatkowo pompki na poreczach 4x10-6 do tego treningu z dociskiem a do drugiego treningu hantle WL 3x10-8 a docisk z deski o grubosci 7cm. Teraz pytanie czy taka objetosc moze byc i czy mneij wiecej dobrze dobralem ciezar i czy te laczne 5 powtorzen w docisku bedzie ok zeby wzmocnic ten slaby moment, gdizes kiedys slyszalem ile powinno sie robic powtorzen w takich cwicnieach tagetowanych w w slabe punkty ale jzu nie pamietam ;)

 


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko