Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan FBW do oceny - 3x tyg

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Bemok

Bemok

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna

    Wykonuje juz taki plan przez ok. 2 miesiecy. Trenuje w pon, sroda, piatek. Dodatkowo raz w tygodniu biegam (przewaznie wtorek) ok.5-6 km - czas trwania ok. 30min. Każde cwiczenie po 3 serie. Po kolejnej serii dorzucam kg. Czas trwania treningu ok. 1h 40m.

     

    Plan:

     

    Rozgrzewka

     

    Nogi:      Przysiady ze sztanga - 8x6x4
    Plecy:     Rumuński Martwy Ciąg - 8x6x4

                   Podciaganie na drazku - 8x6x4           

    Klatka:  Wyciskanie sztangi na płaskiej - 8x6x4
    Barki:    Wznosy sztangielek bokiem stojąc - 8x6x4

    Biceps:   Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (uchwyt 'młotkowy”) - 10x8x6
    Triceps: Wyciskanie francuskie sztangielki oburącz, siedząc - 10x8x6


    Brzuch: Brzuszki 

    Rozciaganie

     

    W sumie to mam problem z ostatnia seria martwego ciagu. Moje nadgarstki "nie wytrzymuja" obciażenia przy ostatniej serii tj. ledwo co trzymam sztange. Przez to bardziej skupiam sie na utrzymaniu sztangi niz na technice wykonania.  <_< 

     

    Bede wdzieczny za opinie, ocene planu oraz porady.  ;) 


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    SlavicFreak

    SlavicFreak

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 98 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kortrijk
    • Staż [mies.]: 25

    Siema !

    Dlaczego ciagle to samo ? Dodaj sobie wariant B a pozniej nawet i C zeby wszystkie aktony przetrenowac kazdej partii , trening moim zdaniem powinien bez rozgrzewki trwac okolo 1 godziny , krotko i na temat , a tu masz prawie 2 godziny katowania , Jesli wybierzesz wiecej wariantow FBW to wtedy rozkladasz sobie te wielostawy i automatycznie masz sile na zrobienie wszystkiego tak jak nalezy , bez utraty techniki czy mocy. (brakuje fundamentow , jak zolnierskie wyciskanie , wioslowanie , uginanie ze sztanga)

     

    Powodzenia ! ^_^


    • 0

    #3
    Bemok

    Bemok

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna

    Lubie ten plan.  %) Dobra, pomysle nad planem B. Dzieki za odp. i podanie przykladowych cwiczen.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko