Skocz do zawartości

Zdjęcie

plan do oceny/zmiany i pomoc

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
nicholsonjack95

nicholsonjack95

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Cześć, zapożyczyłem od kogoś taki plan na 3 treningi w tygodniu a/b/c:
 
|A|
Klatka: 
-wyciskanie sztangielek na ławce skośnej, 4x12 [12.5kg]
-rozpiętki na ławce skośnej 4x12 [7.5kg]
-wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 4x12 [12.5kg]
Barki:
-unoszenie sztangielek na boki 4x12 [5kg]
-wyciskanie sztangielek siedząc 4x12 [7.5kg]
-przyciąganie sztangielek do brody 4x12 [10kg]
Triceps:
-prostowanie ramion z drążkiem 4x12 [15kg]
-prostowanie ramion ze sztangielką za głową 4x12 [15kg]
 
|B|
Plecy:
-wiosłowanie sztangą w opadzie 4x12 [30/40kg]
-wiosłowanie sztangielką w opadzie 4x12 [12.5kg]
-martwy ciąg 4x12 [40kg]
Biceps:
-unoszenie przedramion ze sztangą 4x12 [15/20kg]
-unoszenie przedramion ze sztangielkami młotkowy/z supinacją 4x12 [10kg]
 
|C|
Nogi:
-wykroki ze sztangielkami 5x30 kroków [7.5kg]
-martwy ciąg ze sztangielkami 4x12 [15kg]
 
Plan wygląda jak wygląda + jest mi wygodny, bo nie mam dostępu do żadnych wyciągów itp, tylko wolny ciężar + ławeczka z modlitewnikiem. (drążek też mam, ale póki co to za bardzo się nie popodciągam haha:D)
-3 ćwiczenia na klatke w planie A wystarczą? tak samo, 2 ćwiczenia na biceps wystarczą?
-czy zamiast tych dwóch ćwiczeń na biceps, moge coś zamienić z użyciem modlitewnika? czy nie ma potrzeby
-takie ciężary dla osoby ŚWIEŻEJ będą na początek okej? 181cm 95kg, nigdy wcześniej doczynienia z siłownią nie miałem
-co mogę dodać na nogi? Bo przysiady ze sztangą odpadają, bo nie mam stojaczków. Jakieś przysiady ze sztangielkami? z 2 ćwiczenia jakieś uzupełniające na inne mięśnie
-czy plan całościowo będzie ok na jakieś pół roku treningu (albo i rok)? mile widziane uwagi dotyczące zmiany go (jeśli trzeba)

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Kruky

Kruky

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 14 postów
  • Wiek: 17
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 36

    Zamiast tego splita wybierz sobie jakieś FBW z forum albo np od Sakera na yt i będziesz bardziej zadowolony niż gdybyś trenował tym splitem. Skup się na poprawnej technice i dorzucaj ciężar jeśli tylko możesz (np do wyciskania leżąć dorzucaj 2,5 kg co tydzień jeśli dasz radę), najlepiej skupiaj się na wielostawach (modlitewnik sobie odpuść). do nóg możesz dodać bułgarskie siady, zamiast martwego ze sztangielkami daj martwy ze sztangą, do nóg możesz dorzucić uginania podudzi, przysiady przednie, ogólnie powinieneś dodać coś na łydki, jeśli nie masz stojaków to polecam użyć np taboretów.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko