Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Olson14

Olson14

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 8 postów
  • Wiek: 17
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    Witam, trenuje MMA i przygotowuje się do zawodów. Do swoich przygotowań chce dodać trening silowo-kalisteniczny. Zależy mi na tym żeby większość ćwiczeń było wielostawowa oraz wytrzymałościowa-co mi się najbardziej przyda w MMA. Będę wdzięczny jeśli ktoś oceni mój plan. Z góry dziękuję za wszelkie opinie. 
    Trening:
    Pon
    hang clean 3x15
    one leg dead lift 3x15
    muscle upy 3serie
    Wyciskanie hantli skos dodatni 3x15
    wznosy boczne 3x15
    Dipy 3x15
    Przyciaganie ud do brzucha w zwisie na drążku 3x15
    plank bokiem 2 serie na strone
    scyzoryk 3 serie
     
    Piątek
    Wyciskanie leżąc 3x15
    Hip thrust 3x15
    prostowanie nóg 3x15
    trap y raise 3x15
    Uginanie przedramion ze sztangą  3x15
    anti rotation with band 3x15
    ab wheel 3x15
    wycieraczki 3serie
    hallowbody 3 serie
     
    Niedz:
    overhead squat 3x15
    OHP jednoracz 3x15
    Podciąganie 3x15
    zercher hold 3 serie 
    spacer farmera jednorącz 3x na rękę 
    Face pull 4x15
    Prostowanie przedramion z hantlem zza głowy stojąc 3x15
    krzesełka 3 serie
    krzeselka bokiem 3 serie

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
    Trening do oceny , Trening i dieta do oceny i poprawy , Plan Treningowy. , Podstawowy plan na siłę | Kilka moich planów... nie będą pewnie idealne ale napiszcie czy dobrze , Dieta redukcyjna do oceny

    #2
    MinimumHaker

    MinimumHaker

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 72 postów
  • Wiek: 16
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Włocławek
    Hej, plan jak dla mnie nie urywa tyłka i jest dość chaotyczny. I według mnie siłę jak i masę powinieneś zostawić do trenowania na siłce, a wytrzymałość poza nią. Siłownia to najlepsze miejsce do budowania wytrzymałości, bazy tlenowej cokolwiek takiego. Rwania, podrzuty itp. zaleca się raczej wykonywać w mniejszym przedziale powtórzeń. To ćwiczenia dynamiczne i dość skomplikowane. Możesz popełnić jeden błąd w trakcie 15 powtórzeń, a może to zachwiać dalszą karierą. Widzę bardzo dużo pracy przodu barku. Oszczędź go. Na treningach MMA już dobrze go tyrasz a na siłowni daj mu trochę odpocząć. Wrzuć landmine pressy, które są bardzo dobre pod sztuki walki. Mało serii na plecy. Plecy to baza tego co masz z przodu, czyli np. całej klatki. Zaniedbujesz plecy dostaje po tym klatka, która jest pomocna przy sztukach walki. Przyda Ci się mocne uderzenie, więc polecam jednak wyciskanie robić w siłowych zakresach. Jeśli masz bardzo dobrą mobilność, stabilność, spięcie core by wykonywać overhead squat przez 15 ruchów pamiętając o progresji, to możesz to robić. Jeśli nie, odradzam. Trening brzucha wygląda ok, można to zrobić lepiej, ale podstawa core, antyrotacji, atyzgięcia jest, także nie ma tragedii.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko