Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
BarBaq

BarBaq

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów

Szanowni Forumowicze,

proszę o ocenę mojego planu treningowego.

Staż: ciężko określić licząc przerwy rodzaje treningów oraz uprawiane sporty ale poprzez długą przerwę (2 lata) oznaczam się jako początkujący.

Wiek: 24

Wzrost: 188

Waga: 80

Cel: Budowa masy mięśniowej / siły / sprawność

Trening: Push Pull Legs 6 dniowy - mogę poświęcać na trening(rozgrzewka trening właściwy rozciąganie) lekko ponad godzinę dziennie; dużą przyjemność sprawiają mi krótkie ciężkie treningi ;) 

Push 1: 

Wyciskanie leżąc 4x 6-8 Wyciskanie nad głowę 4x 6-8 Wyciskanie leżąc na skosie 3x 8-10 Prostowanie ramion stojąc 3x 8-10 Francuskie wyciskanie stojąc 3x 8-10 Wznosy bokiem 3x 12-15

 

Pull 1:

Podciąganie na drążku nachwytem - 4x 6-8 Wiosłowanie 4x6-8 Ściąganie wyciągu górnego do klatki3x8-10 Podciąganie na drążku podchwytem wąsko3x6-8 Uginanie przedramion stojąc 3x10-12 Unoszenie nóg wisząc na drążku3x8-10

 

Legs1: - po wizycie u fizjoterapeuty ze względu na wady postawy i inne stwierdzenia przy wizycie mam odmówić sobie jakichkolwiek ruchów w których występuje zgięcie i wyprost dlatego na okres 3 miesięcy musze odpuścić między innymi martwy ciąg oraz przysiady dlatego mam wielki problem przy wyborze ćwiczeń aby nie zaniedbać nóg :( 

Zakroki 3x 8-10 Wykroki 3x 8-10 Prostowanie nóg siedząc 3x 12-15 Uginanie nóg leżąc 3 x 12-15

 

Z góry dziękuję za pomoc 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
BarBaq

BarBaq

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów

up


  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko