Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
kuba981

kuba981

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Cześć, 

planuje przejść z FBW na plan push pull z podziałem na dni cięższe i lżejsze. Potrzebuje wskazówek czy ten plan jest okej czy coś dodać, albo odjąć od niego. Liczbę serii dałem orientacyjnie i ewentualnie zmienię w zależności od tego jak się będę regenerował.

 

Push Siła - niedziela Przysiad 3x3-5 Wyciskanie sztangi poziom 3x3-5 Wykroki 2x6-8 Wyciskanie hantli skos + 2x6-8 OHP 3x-5-8 Dipy REP GOAL

 

Pull Siła - poniedziałek Martwy ciąg klasyk 3x3-5 Podciąganie na drążku REP GOAL Wiosłowanie sztangą 3x3-5 Wyciskanie sztangielek siedząc 3x5-8

Uginanie ramion ze sztangą 2x6-8

 

Push Hipertrofia - czwartek Przysiad front 3x8-12 Wyciskanie wąskie 3x10-12 Przysiad bułgarski 3x10-12 Rozpiętki 3x8-10 Wznosy bokiem 3x-10-15

 

Pull hipertrofia - piątek Martwy ciąg rumun 3x8-12 Wiosłowanie sztangielką 3-8-12 Żuraw / Uginanie nóg na maszynie 3x8-10 Uginanie ramion z hantalami młotkowo 3x8-12 Facepull 3x10-15

 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



1 użytkowników czyta ten temat

1 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


 Zamknij okienko