Skocz do zawartości

Zdjęcie

Plan do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
sopel69

sopel69

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPip
  • 1108 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:POZNAŃ
    • Staż [mies.]: 14

    Witam. Na początku lipca startuje do szkoły aspirantów straży pożarnej . Oprócz testów z fizyki i chemii są również testy sprawnościowe (podciąganie,1000m,50m,step-test (test Harwardzki).
    Chciałbym abyście sprawdzili mi plan treningowy , suplementacje i diete .
     

    CEL: powrót do treningów po dłuższej przerwie , wzmocnienie stabilizatorów , przygotowanie stawów do większego wysiłku ,wzmocnienie siły , kondycji , wytrzymałości , poprawa sylwetki i spalenie zbędnego tłuszczu. Mam ok 18% tłuszczu więc pomyślałem że zrzucenie 5-6 kg w 2 miesiące pomoże mi w podciąganiu i poprawie sylwetki. Siła w podciąganiu szła naprawdę szybko , ale teraz już jest coraz gorzej . Podciągam się 8 razy a w pół roku chciałbym dojść do minimum 15 . Co myślicie o dorzuceniu teraz jabłczanu przez 2 miesiące , potem zrobić miesięczną przerwę i potem ponownie wskoczyć na 2 miesiące przed egzaminem ?

     

    Waga:74kg
    Wzrost:180
    Wiek:19lat

    Mam również problem z kolanami . Lekarz stwierdził "kolano biegacza". Jak myślicie , jak sobie z tym radzić ? Planuje zrezygnować z biegania bo przy nim odczuwam największy ból ,na rzecz roweru . Do tego chce skupić się na wzmocnieniu 4-ki , 2-ki , przywodzicieli i pośladków . Do tego niedługo zaczynam fizykoterapie.
    Im szybciej wyleczę te kolana tym szybciej będę mógł się wziąść za bieganie. Nie mogę również zbytnio obciążać pleców , gdyż dopiero co wyleczyłem kontuzje

     

    Trening obwodowy- poniedziałek , środa , piątek
    Wtorek , czwartek - basen.

     

    podciąganie x3

    1.unoszenie nóg w zwisie x3
    2.wykroki x3
    3.uginanie podudzi leżąc x3
    4.rzymska ławka x3
    5.wyciskanie hantli leżąc x3
    6.unoszenie hatli w przód x3
    7.unoszenie hantli w bok x3
    8.unoszenie hantli w tył x3
    9.dipsy x3
    10.uginanie przedramion z hantlami x3

    Po treningu 20 minut rower i rozciąganie.

    Kalorie: 2200kcal
    Białko:150g
    Tłuszcze:70g
    Węglowodany:200g

    Proszę was o opinie . Z góry dziękuje i przepraszam że wszystko zawarłem w 1 temacie .


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko