Jump to content

Photo

Plan ćwiczeń

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
TheBudyn

TheBudyn

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 117 posts
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ++
    Witam
    Jestem nowy na forum i mam do was wielką prośbę.Chce żebyście ułożyli mi plan ćwiczeń na wszystkie partie mięśni (5 razy w tygodniu).
    Mój wiek to 13 lat,ważę 41,5kg i mam wzrost 151 cm (wiem że mam niedowage ale próbóję przytyć)
    Mam do dyspozycji tylko 2 hantle po 3kg no i taborety :)
    Wiem jakie mogę mieć problemy,że nie urosnę zniszczone stawy itp. ale ja chce ćwiczyć.Wiem też że każdy z was mi odradzi trening ale ja kocham ćwiczyć więc mi nic nie pisczcie że jestem za młody.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    WujekMaciek

    WujekMaciek

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1792 posts
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Belgistan %)
    • Staż [mies.]: 20 lat
    z metodologi ksztaltowania zdolnosci silowych mlodziezy jasno wynika, ze przez nastepne 2 lata powinines kopac pilke, co najwyzej cwiczyc z ciezarem wlasnego ciala.

    1. znajdz trening domatora (oparty glownie o kilka podstawowych cw: przysiady, podciagania sie i pompki).

    2. nie opuszczaj wf-ow.

    3.jedz jak czlowiek (dobre zrodla bialek, zlozonych weglowodanw i zdrowych tluszczy) - bedzie dobrze.

    4. na zlom jeszcze przyjdzie czas.

    podro
    • 0

    #3
    TheBudyn

    TheBudyn

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 posts
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ++

    z metodologi ksztaltowania zdolnosci silowych mlodziezy jasno wynika, ze przez nastepne 2 lata powinines kopac pilke, co najwyzej cwiczyc z ciezarem wlasnego ciala.

    1. znajdz trening domatora (oparty glownie o kilka podstawowych cw: przysiady, podciagania sie i pompki).

    2. nie opuszczaj wf-ow.

    3.jedz jak czlowiek (dobre zrodla bialek, zlozonych weglowodanw i zdrowych tluszczy) - bedzie dobrze.

    4. na zlom jeszcze przyjdzie czas.

    podro

    no dzięki poszukam ale trening domatora jest troche porypany ;/
    • 0

    #4
    TheBudyn

    TheBudyn

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 posts
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ++
    WujekMaciek a moglbys mi jakos tak ulozyc ten plan?prosze
    • 0

    #5
    TheBudyn

    TheBudyn

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 posts
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ++
    Może być taki trening?
    trening 100pompek
    trening 300przysiadów
    i codzienny abs 7min robiony 2 razy dziennie pod rząd (sobota i niedziela odpoczynek od abs)
    • 0

    #6
    WujekMaciek

    WujekMaciek

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1792 posts
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Belgistan %)
    • Staż [mies.]: 20 lat
    jak to porypany? %) wszystko masz tam opisane

    nie chodzi o sume powtorzen, tylko rozklad w seriach i wszelkie mozliwe kombinacje w celu angazowania poszczegolnych miesni.

    np:

    1. robisz rozgrzewke, jakies umiarkowane aeroby przez 10min. potem krazenia, wymachy i rozciaganie.

    2. nogi: robisz przysiady. jezeli jestes w stanie zrobic w serii wiecej niz 15, to robisz je z plecakiem, do ktorego wkladasz np. 10kg cukru. ewentualnie na jednej nodze. serii 5 + 2-3 serie wykrokow i wspiec na palce. w warunkach domowych najlepiej robic zurawia stricte na tylna czesc uda. 4-5 serii

    3. klata: pompki. kladziesz dlonie na np. ceglach, a nogi na taborecie. jak mozesz zrobic wiecej niz 15, zakladasz plecak z dodatkowym obciazeniem. wyprobuj rozny rozklad dloni i nog (np. popmki spidermana). 5 serii + rozpietki tymi twoimi hantelkami -2-3serie

    4. plecy. podciaganie na drazku, szeroki chwyt. tasama zasada. jak mozesz wiecej niz 15 razy, to zakladasz plecak. 5 serii + 3 serie sklonow

    5. na barki mozesz sprobowac pompek do gory nogami pod sciana i umosic hantelki na boki stojac. 3 + 2 serie

    6. na biceps najlepszym cwiczeniem jest podciaganie sie waskim podchwytem - 3 serie

    7. na triceps mozesz robic pompki wasko lub pompki odwrocone na taboretach. 3 serie

    do tego dajesz brzuch po kazdym treningu i w ten sposob otrzymujesz swietny trening domatora.

    przerwy miedzy seriami ok 1min.

    faza negatywna (kiedy np. sie opuszczasz) ma trwac 2 sekundy.

    popatrz w atlasie jak sie poprawnie, technicznie wykonuje te cwiczenia. najwazniejszy jest prosty tulow i nie prostowanie stawow w 100%, bo mozesz sie szybko nabawic kontuzji.

    rozgrzewka powinna ci zajac w sumie 15min.
    nogi 12min.
    klata 10min
    plecy 10min.
    barki 5min.
    biceps i triceps razem ok. 8min.
    brzuch 5-7min.

    wiec powinines zmiescic sie w godzinie. taki trening robisz co 2gi dzien, zeby zapewnic miesniom czas na regeneracje (wtedy wlasnie rosna)

    tyle

    pozdro
    • 0

    #7
    TheBudyn

    TheBudyn

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 posts
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ++
    A moge robic tamten trening 100pompek 300przysiadow i 2x abs 7 min ?
    • 0

    #8
    hoodykr

    hoodykr

      Mod działu Trening

    • Pomocnik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7057 posts
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: ~2010r
    Nie potrzeba. Wystarczy jeżeli będziesz robił to co Ci zaproponował WujekMaciek.

    pzdr
    • 0

    #9
    IMADŁO

    IMADŁO

      .

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 29089 posts
    • Płeć:Mężczyzna
    Następnym razem staraj sie zamieszczać temat w odpowiednim dziale.
    • 0

    #10
    TheBudyn

    TheBudyn

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 posts
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ++
    Dobrze przepraszam to byl moj pierwszys post
    WujekMaciek a jak nie mam drazka to moge robic to co ja napisalem?
    • 0

    #11
    WujekMaciek

    WujekMaciek

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPip
    • 1792 posts
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Belgistan %)
    • Staż [mies.]: 20 lat
    jak nie masz drazka, to powinienes go kupic

    albo

    isc sie podciagac na trzepak.

    nie bylo, nie ma i nie bedzie dobrego treningu bez podciagania sie, tak samo jak bez sidow i pompek (z czasem wyciskan).

    amen.

    ps: mozesz robic, co ci sie tylko podoba. to jest tylko moja propozycja dla ciebie i dla kazdego, kto nie ma sprzetu lub jest przed 16stym rokiem zycia (sport ma byc przede wszystkim bezpieczny i nie powodowac patologicznych zmian w strukturze rozwijajacego sie ukladu kostnego)
    • 0

    #12
    TheBudyn

    TheBudyn

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 posts
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ++
    Dziekuje za pomoc to porobie ten trening 100pompek 300przysiadow 2x abs 7min i poprubuje sie popodciagac na trzepaku:)
    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko