Skocz do zawartości

Zdjęcie

Piotr Głuchowski

* * * * * 1 głosów piotr gluchowski

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
Leatherface

Leatherface

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 705 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: rośnie
    kontynuacja...

    http://www.youtube.c...h?v=TJsad8N5Uk8

    pamiętaj synu... ;)
    • 0

    #22
    .Kuba.

    .Kuba.

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3525 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: rosnie

    Wg mnie mogłby sie pokusic o zawodowstwo


    A on jest "amatorem"? Nigdy sie az tak nie interesowalem tym i wydawalo mi sie, ze znani polscy kulturysci (tacy jak np. wlasnie Głuchowski) to zawodowcy ;) Jest jakis "zawodowiec" z PL?
    Jak przejsc z amatora na pro? Jakie warunki trzeba spelnic itd. Pytam z ciekawosci bo zainteresowal mnie temat ;)
    Jak ktos moze napsiac to prosze o wyjasnienie lub linka jakiegos %)
    • 0

    #23
    HermaneK

    HermaneK

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 287 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 53
    Polacy sie boja isc na pro bo to juz inna bajka , wielku znanych amatorow przeszlo na pro i slad po nich zagina w polsce.Z tego co mi wiadomo zaden polski zawodnik nie jest pro ... Smutne ale prawdziwe
    • 0

    #24
    .Kuba.

    .Kuba.

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3525 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: rosnie
    Zdaje sobie sprawe, ze to juz calkiem inna "liga". Wiecej wyrzeczen itd. Szkoda wlasnie, ze zaden Polak nie jest pro bo co niektorzy tak jak np. Gluchowski wygladaja swietnie.

    A orientujesz sie moze, jak wyglada caly proces przejscia z amatora na zawodowstwo? Kto decyduje o tym, czy dany zawodnik nadaje sie na to itd.?
    • 0

    #25
    ~suchoklates

    ~suchoklates

      shut up and swallow

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12382 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wwa
    • Staż [mies.]: 60
    w sobote bedzie u mnie w miescie
    moze chcielibyscie cos wiedziec to zapytam??
    • 0

    #26
    BigRonaldColeman

    BigRonaldColeman

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin
    • Staż [mies.]: 24

    Zdaje sobie sprawe, ze to juz calkiem inna "liga". Wiecej wyrzeczen itd. Szkoda wlasnie, ze zaden Polak nie jest pro bo co niektorzy tak jak np. Gluchowski wygladaja swietnie.

    A orientujesz sie moze, jak wyglada caly proces przejscia z amatora na zawodowstwo? Kto decyduje o tym, czy dany zawodnik nadaje sie na to itd.?



    W bodajże ostatnich dwóch numerach KIF'a było bardzo dużo powiedziane o kulturystyce zawodowej. Bardzo ciekawe artykuły :rolleyes: Teraz wiem czym to się dokładnie różni
    • 0

    #27
    .Kuba.

    .Kuba.

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3525 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: rosnie
    Mozesz zrobic skan i wrzucic na forum? Bylbym wdzieczny %-) Juz pewnie nie znajde tegych numerow u siebie w miescie.
    • 0

    #28
    krystian1994

    krystian1994

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 240 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    Zdjecia Piotrka z kwietnia:

    Dodany obrazek
    Dodany obrazek
    Dodany obrazek
    • 0

    #29
    zaq123

    zaq123

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4996 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z wioski
    ja i piotrek fotka sprzed kilku lat

    21415530_640.jpg
    • 0

    #30
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63863 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat
    Nie wiedziałem,że Piotr nosi okulary %-)

    Tak na powaznie, już dawno miał przejść na zawodostwo,ale konflikt ze związkiem,a konkretnie Filebornem uniemozliwił mu rozwój kariery.Zorientowani będa pamiętać sprawe jaką wytoczył razem ze Strzałką prezesowi co było szeroko komentowane nawet w prasie codziennej.
    • 0

    #31
    IMADŁO

    IMADŁO

      .

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 29020 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Hubert Olborski i Paweł Brzózka także złożyli doniesienie do prokuratury
    • 0

    #32
    Zip50

    Zip50

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 132 postów
  • Wiek: 29
    Moglibyście opisać o co chodziło?
    • 0

    #33
    comeback

    comeback

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 229 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:dziura
    • Staż [mies.]: 8 lat
    O co chodziło o to co zawsze w tym sporcie - KOKS:) Szprycowano ich koksami i Fileborn miał na nich haka.Bo wiedział który kiedy jest na czym itd,A teraz bidoki razem ze strzelińskim pozakładali sklepy z odzywkami i reklamują olimpa zresztą juz dobrych pare lat.
    • 0

    #34
    Aggressor

    Aggressor

      Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15119 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siemianowice
    • Staż [mies.]: 11lat
    W sprawie chodzilo o to że (podkreslam ze to sa niby doniesienia ,zeby mnie czasem ktos nie posadzil o cos) Filon rozpisywal im cykle i zalatwial towar za gruba kase, jak sie rzucali to blokowal ich rozwoj kariery wiec z tego co twierdza byli przymuszani do brania od niego rozpisek (podobno 20k sobie zyczyl za to ) i towaru. Cala afera sie rozpoczela jak kolejny raz Gluchy wyladowal w szpitalu przez przedawkowanei insuliny , chyba mial spiaczke insulinowa czy cos w tym stylu (poprawcie mnie jak sie myle bo to stara sprawa juz). Genralnie ja uwazam Filona za czlowieka ktory zniszczyl i zasyfil polska kulturystyke i wprowadzil w nia taka sama atmosfere kolesiostwa jak jest w przypadku PZPNu - nie wspominajac o korupcji.
    • 0

    #35
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63863 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat
    Dokładnie j.w.
    Przez złożenie doniesienia do prokuratury zostali wykluczeni ze związku,a Głuchy nie otrzymał karty PRO,ponieważ pzkfits jest zrzeszony w Ifbb.
    • 0

    #36
    Aggressor

    Aggressor

      Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15119 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siemianowice
    • Staż [mies.]: 11lat

    Dokładnie j.w.
    Przez złożenie doniesienia do prokuratury zostali wykluczeni ze związku,a Głuchy nie otrzymał karty PRO,ponieważ pzkfits jest zrzeszony w Ifbb.


    Ci ktorzy bardziej interesuja sie bb wiedza jakie stanowisko i jaka role pelni Fileborn dla i w IFBB.
    • 0

    #37
    Zip50

    Zip50

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 132 postów
  • Wiek: 29
    Z tego co znalazłem w necie, to jest sędzią na zawodach. Ale podejrzewam, że ma też "inne" funkcje? Niestety, ale bb interesuje mnie tylko w sensie ćwiczeń + mistrzowie tego sportu. Więc jakby ktoś mógł nakreślić sytuacje w polskim bb byłbym wdzięczny. :P
    • 0

    #38
    EuropejskieCentrumSportu

    EuropejskieCentrumSportu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 86 postów

    zdjęcia z przed 2 tygodni :)

    Załączone miniaturki

    • 3xgluchy.jpg

    Edytowany przez EuropejskieCentrumSportu, 24 wrzesień 2013 - 09:45 .

    • 3

    #39
    TheRoxer

    TheRoxer

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 665 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: Up ^

    dobrze jest :brawo:


    • 0

    #40
    RobieSwoje

    RobieSwoje

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 85 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 20

    Mutant ! :)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko