Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pigułka antykoncepcyjna a dieta

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
aliena

aliena

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 19 postów
Cześć . Mam taki problem, od pewnego czasu biorę tabletki antykoncepcyjne , poprawiła mi się cera i mam ładne włosy ale zaczęłam po niej tyć. Jak przepisywał mi je lekarz to poprosiłam żeby dał mi droższe a takie żebym nie tyła-zauważyłam ,że piersi mi się też strasznie powiększyły :crying: Co powinnam robić żeby tak nie tyć? :crying:
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
eMPeC

eMPeC

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2664 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mysłowice
    • Staż [mies.]: 6 lat
    Jesteś pewna, że to od tabletek?
    • 0

    #3
    OrixoN

    OrixoN

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2225 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    Moja szwagierka tez tak miala, przestala brac stracila nagle 15kg
    Powiedz zeby ci zmienil te tabletki albo ich nie bierz
    • 0

    #4
    dawidnowak207

    dawidnowak207

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2382 postów
    Tak,to jest 100% od tabletek,od takich antykoncepcyjnych dostajesz bardzo duzego apetytu,dieta i ruch to ci pomoze inaczej bedziesz tyla i na wiekszch piersiach sie nie skonczy.
    • 0

    #5
    JohnBaton

    JohnBaton

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 95 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: rośnie
    Lekarz w ogóle zrobił Ci badania jakich tabsów potrzebuje Twój organizm czy na oko Ci je przepisał ? Bo jak na oko to możesz kilka razy zmieniać zanim dopasujesz a jak zrobisz badania to ograniczysz ryzyko skutków ubocznych typu bolące piersi czy tam nabrzmiałe lub tycie. Ja bym się domagał badań bo od tego powinni zaczynać dobierać kobiecie tabletki. Pozdrawiam

    Edytowany przez JohnBaton, 10 sierpień 2012 - 14:16 .

    • 0

    #6
    aliena

    aliena

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 19 postów
    A więc tak: robuił mi wszystkie badania . Sama go poprosiłam jeszcze żeby przepisał mi droższe ale żeby nie było żadnych skutków ubocznych. Boję się ich odstawić bo przepisał mi je ponieważ miałam krwawienia...czasami jak się zdenerwowałam to krwotok byl gotowy. Zbadał mnie i nic nie znalazł-dlatego przepisał mi tabletki. :unsure:W sumie to bardzo dobrze się po nich czuję -tylko ta waga :(
    • 0

    #7
    Ghano

    Ghano

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3914 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Nie chcę filozofować, ale masz tutaj kolejny minus tabletek antykoncepcyjnych. Żrą wątrobe, tyjesz, nie wiem jak teraz ale była kiedyś afera że mogą powodować bezpłodność i co w przyszłości ? To tak na marginesie.
    Temat był o tyciu, więc jeśli o to chodzi to jak wyżej mówią wina tabletek.
    • 0

    #8
    OrixoN

    OrixoN

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2225 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 16
    Mialas krwotok ok. Ale czemu zaradzasz temu hormonami ? nielepiej poszukac u zrodla? Sa napewno lepsze rzeczy zeby to poprawic niz tabletki hormonalne
    • 0

    #9
    aliena

    aliena

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 19 postów
    Tabletki przepisal mi lekarz, no i faktycznie ustało. Miesiączki też mam regularne-tylko waga wzrasta...
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko