Najważniejsze jest to żeby było ekonomiczne bo jako tako nie mam stałej pracy a mercedes do tanich w utrzymaniu nie należy .
#61
Napisany 03 lipiec 2013 - 13:46

#62
Napisany 03 lipiec 2013 - 13:56

Najważniejsze jest to żeby było ekonomiczne bo jako tako nie mam stałej pracy a mercedes do tanich w utrzymaniu nie należy .
Do w124 jak kupisz w dobrym stanie z realnym przebiegem 700 tys km to będziesz lał tylko paliwo(ew olej po frytach przełknie wszystko)
#63
Napisany 03 lipiec 2013 - 15:29

Do w124 jak kupisz w dobrym stanie z realnym przebiegem 700 tys km to będziesz lał tylko paliwo(ew olej po frytach przełknie wszystko)
Potwierdzam 2.0 75km i tylko opalowka albo matce z patelni bym podprowadzal:) Takich aut juz nie ma, aczkolwiek te merce sa tak cofane ze niejedn ma przelatane nie w setkach ,a grubo ponad milion ...2 miliony tez sie nieraz trafia:)
#64
Napisany 03 lipiec 2013 - 18:10

Wszystkie auta są cofane, z tym że dzisiejsze auta nawet nie zbliżą się do przebiegów jakie robiły beczki, czy w124. I jak miałbym wybór jeździć w124 w dobrym stanie, a jakimś nowym autem to wybrałbym merca, dzisiejsze masowe auta bez polotu nie są niczym interesującym, w dodatku większość z nich jest przepełniona niepotrzebną elektroniką i plastikiem...
#65
Napisany 03 lipiec 2013 - 21:09

w124 to jest kozak ale jak widac przebiegi po 200 tys w 20 letnim aucie to beka jest
#66
Napisany 03 lipiec 2013 - 23:28

Silnik 2.0 nie wchodzi w gre bo opłaty są z kosmosu , 1.4 max dlatego vectra odpada .
Orientuje sie ktoś jak z utrzymaniem i ceną części do Mazdy 323f ?
#67
Napisany 04 lipiec 2013 - 13:06

Z BA problemu nie ma z BJ jest trochę gorzej ale tak to auto bardzo spoko tylko w BA patrz bo silniki olej biorą i rdza tylnie sierpy.
#68
Napisany 04 lipiec 2013 - 13:14

A co to BA i BJ ?
#69
Napisany 04 lipiec 2013 - 13:26

Ten Mercedes w124 z 2.0 D 75 KM to rzeczywiscie rewelacja Jako nowy osiagal predkosc maksymalna 160km/h i przyspieszal do setki w 18.5 sekundy. Teraz ,biorac pod uwage zuzycie bedzie to pewnie v max 120km/h i przyspieszenie w granicach 25 sekund. Trudno bedzie spotkac cos wolniejszego na drodze. Chyba tylko zaprzeg konny da sie wyprzedzic.
Edytowany przez FastAndFurious, 04 lipiec 2013 - 13:28 .
#70
Napisany 04 lipiec 2013 - 13:50

Do normalnej jazdy wystarczy w zupełności, w124 to klasyk jedyny w swoim rodzaju.
Silniki dieslowskie są niezniszczalne.
Niestety zadbane egzemplarze kosztują tyle co auta z 2000-2004r.
W cenie do 4-5tys to same zajechane padliny.
#71
Napisany 04 lipiec 2013 - 14:37

To rzeczywiście bardzo pasujące do tematu auto.
1.4 max to Corsa, Fiesta, Clio, 106, Saxo itd, jeśli ma jeździć... A sam na Twoim miejscu szarpnąłbym się na Escorta albo Lanosa 1.6. Tanie części, znam parę osób które nalatały takimi grubo ponad 300k, a i 600k się trafiło. Za ten hajs nic lepszego nie dostaniesz, o ile ma działać.
#72
Napisany 04 lipiec 2013 - 14:39

Dajcie już spokój z tym mercedesem . Może ktoś jeszcze sie wypowie na temat Mazdy 323f
#73
Napisany 04 lipiec 2013 - 14:42

Ja mogę bo akurat miałem do czynienia, sąsiad miał z silnikiem 1,5 90km, z gazem nie było problemu.
Całkiem przyjemnie się tym jeździło i wygląda dość atrakcyjnie w tym przedziale cenowym.
#74
Napisany 04 lipiec 2013 - 14:45

Jeździłem 1.8, fajnie się prowadzi.
Ale z mniejszym silnikiem bym nie brał, bo wtedy to już nieistotne.
#75
Napisany 04 lipiec 2013 - 15:15

ja miałem 323c 1,5
prowadzenie nie było jej najlepszym atutem tzn hamowanie brak abs...
Załączone pliki
#76
Napisany 04 lipiec 2013 - 21:17

Ten Mercedes w124 z 2.0 D 75 KM to rzeczywiscie rewelacja
Jako nowy osiagal predkosc maksymalna 160km/h i przyspieszal do setki w 18.5 sekundy. Teraz ,biorac pod uwage zuzycie bedzie to pewnie v max 120km/h i przyspieszenie w granicach 25 sekund. Trudno bedzie spotkac cos wolniejszego na drodze. Chyba tylko zaprzeg konny da sie wyprzedzic.
Hmm może dlatego że to nie samochód sportowy
Założe się że w124 300E AMG Hammer łyknie praktycznie każdy samochód na drodze i co to za porównanie? Są różne silniki i pogódźcie się z tym że dzisiejsze auta nigdy nie dorównają np. w124 bo są inne czasy i liczy się tylko zysk, nie jakość aut. Nie mówię że 20 letnie auto będzie u mechanika rzadziej niż takie które dopiero wyjechało z salonu, bo tak może mówić tylko idiota, ale prawdą jest że tamte auta po prostu były dużo lepsze niż dzisiejsze i temu nie można zaprzeczyć. Tyle.
#77
Napisany 04 lipiec 2013 - 21:31


#78
Napisany 04 lipiec 2013 - 21:35

Rzeczywiście , fajnie sie prezentują oba modele , a jak jest z ceną części ?
Z tym , że w tych wersjach bez liftu szału nie ma . Mazda lepiej sie prezentuje .
#79
Napisany 04 lipiec 2013 - 22:50

Mam wrażenie, że ta Corolla nie ma wyglądać. Ma jeździć i być bezawaryjna. Wygląd jest w tym aucie, wg mnie, rzeczą drugorzędną. Sam jeżdżę Micrą k11. Brzydkie toto jak troll z ospą, małe, ale się nie psuję. Mam ją już rok, trzasnąłem prawie 35k km i oprócz wymiany części eksploatacyjnych nic nie było robione. Tylko z prędkością nie poszaleję, bo mi na zakrętach w samolot się zamienia. :)
Corolla fajne autko, w miarę przestronne. Znajomek ma 1.6 110 KM i fajnie mu toto jeździ. Strachu przy wyprzedzaniu nie ma
#80
Napisany 05 lipiec 2013 - 00:12

A co to BA i BJ ?
Wpisz w google 323f BA lub BJ to sa edycje tych mazd.
Jechałem Ba z 1.5 pod maską dosyć sobie radzi tylko olej biorą, ładne auto jak na te lata i niekiedy fest wyposażone, ja mam BJ z silnikiem 1.8 przy tej masie nawet dobrze się odpycha.
0 użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników