Cześć , właśnie jestem przed egzaminami państwowymi prawa jazdy i już zacząłem myśleć nad zakupem samochodu . Auto ma być ekonomiczne i nie drogie w utrzymaniu , najlepiej z gazem . Kwota jaką mogę przeznaczyć to maxymalnie 4 tyś zł . Szukając czegokolwiek na aukcjach internetowych wpadł mi w oko Matiz 2000r i Opel Tigra 99-97r .
#1
Napisany 26 czerwiec 2013 - 23:25

#2
Napisany 26 czerwiec 2013 - 23:36

Escort
#3
Napisany 26 czerwiec 2013 - 23:48

Kompletnie nie podoba mi się to auto .
#4
Napisany 27 czerwiec 2013 - 00:07

sierra 2.0 /lada 2107 / polonez 1.4 ja bym bral cos z tego bo bokiem lata
ew jak cos oszczednego bardziej to moze sejak 1.1 palic duzo nie pali czesci tanie mi sie bardziej podoba niz matiz najlepiej w wersji van
bo masz bagaznika duzo , ale za to 2 miejsca tylko z przodu ale powinno ci styknac sportinga odradzam bo wies lubi tym jezdzic i mozesz miec nieco przykatowanego
#5
Napisany 27 czerwiec 2013 - 00:11

A Matiz Ci się podoba? To gratki
#6
Napisany 27 czerwiec 2013 - 00:56

#7
Napisany 27 czerwiec 2013 - 01:37

o gustach sie nie dyskutuje dla mnie matiz to beznadzieja osobiscie i ani matiza ani tico ze wzgledu na masakryczna budowe tego 2 i wyglad tego 1 bym nie bral
ale moze sprobowalbys nissana micre 1.0 albo 1.3 np ciekawe auto bardziej meskie moim zdaniem silnik naprawde fajnie sobie radzi niezla predkosc tez osiaga jak na tak male auto widzialem na wlasne oczy xD kolega hardcorowiec 180 na liczniku mial tym drugim xD oczywiscie w niemczech na autostradzie
#8
Napisany 27 czerwiec 2013 - 06:37

W tej cenie patrzył bym na Audi 80, Nissana Almere, Honde Civic'a, VW Vento.
#9
Napisany 27 czerwiec 2013 - 09:28

Popatrz na ceny czesci ,koszty utrzymania,spalanie,rocznik i przebiegi danych modeli. Przede wszzsytkim nie bierz auta duzego niby komfort itp ale takie auto swoje spali,silniki kiedys byly mniej dopracowane i wiecej palily.
Moim zdaniem najtanszymi autami w utrzymaniu beda
Seicento
Opel corsa B
ew jakies Daweoo
Tigra tez moze byc to praktycznie corsa B bardzo dobry wybor o ile znajdziesz zadbany egzemplarz, bardzo tanie czesci, kumpel ma hamulec hydrauliczny w rowerze, to tak dla smiechu jak przyszlo do wymiany klockow w corsie i okladzin w rowerze to do corsy byly sporo tansze:)
Wez tez pod uwage rocznik Seicento bd mial najmlodsze, w tym aucie nie ma co sie zepsuc.
Tico ci nie polece ale taka ciekawostka ze to chyba najtanszy samochod w utrzymaniu jezdzac na gaz:)
Moj ojciec 3 lata temu kupil seicento z przebiegiem 40tys km za 5 tys zl , rocznik 1999, wszystkie progi pozaklejane ,fotele od nowosci w pokrowcach ,samochod mozna powiedziec ze nowy uzywany przez goscia 89letniego.
Twoja sprawa co kupisz ,Seicento to gowno ale mozesz dostac egzemplarz ktory jest w super stanie za ta kase niz miec jakis wyzszy segment juz mocno sparcialy.
#10
Napisany 27 czerwiec 2013 - 09:56

Astra F hatchback, Corsa B, za taką kasę powinieneś znaleźć coś przyzwoitego.
#11
Napisany 27 czerwiec 2013 - 10:15

Corsa, Fiesta, Colt, Vento/Golf III
#12
Napisany 27 czerwiec 2013 - 11:29

Seicento, corsa, polo.
Z ww. miałem seicento z gazem, tania eksploatacja i części. Rzadko bywał w warsztacie (przez 4 lata akumulator, tłumik, klocki+bębny).
#13
Napisany 27 czerwiec 2013 - 12:04

Hondy Civic mają tendencje to rdzy na nad kolach ? Bo co oglądam Civica to rdza .
Przeglądam właśnie oto moto w poszukiwaniu aut z waszych propozycji i wybrałem pare .
Co sądzicie o tych egzemplarzach ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=3356474044
http://allegro.pl/show_item.php?item=3357437778
http://otomoto.pl/op...-C27193638.html
http://otomoto.pl/op...-C29701674.html
http://allegro.pl/show_item.php?item=3347284188
#14
Napisany 27 czerwiec 2013 - 12:49

Ja przy kupnie pierwszego samochodu rozważałem Honde Civic i Tobie też ją śmiało polecam :)
#15
Napisany 27 czerwiec 2013 - 14:42

Cześć , właśnie jestem przed egzaminami państwowymi prawa jazdy i już zacząłem myśleć nad zakupem samochodu . Auto ma być ekonomiczne i nie drogie w utrzymaniu , najlepiej z gazem . Kwota jaką mogę przeznaczyć to maxymalnie 4 tyś zł . Szukając czegokolwiek na aukcjach internetowych wpadł mi w oko Matiz 2000r i Opel Tigra 99-97r .
Opel tigra dobry wybór , Fiat bravo sport cup i inne :) , opel astra ...
#16
Napisany 27 czerwiec 2013 - 14:43

ja odradzam audi niestety ze wzgledu na duze koszty ale mam z nim zwizane bardzo mile skojarzenia jechalem ogolem fajne auto naprawde fajne a co do civica mam mieszane uczucia silnik dobry nawet bardzo dobry ale przy zderzeniu sklada sie przod niesamowicie http://www.youtube.c...h?v=5Y4yIjT83kA nie wiem czy sejak gorszy czy to moze i mnie shejtujecie za to ale 1 autem latwo zaliczyc dzwona a taki crash test nie sprawia ze czuje sie bezpiecznie
hmm z wyzejwymienionych jesli nie podobaja ci sie moje opcje zwazajac tez na twoje potrzeby wybralbym zdecydowanie
golf mk 3
Edytowany przez Conrados, 27 czerwiec 2013 - 14:53 .
#17
Napisany 27 czerwiec 2013 - 15:14

Stara honda to rdzewiejace badziewie, które w razie jakiejkolwiek stluczki nadaje sie tylko do kasacji. Przeżyłem na początku grudnia wypadek w civicu 5, z którego niewiele zostało. Dla porównania baba która w nas uderzyła pojechała dalej ze zbitym reflektorem i z wytrawnym mocowaniem zderzaka. Dla porównania właśnie audi 80 skasowalo moją lagune.
Popatrz jeszcze na lagune i vectre a
Edytowany przez Invincible, 27 czerwiec 2013 - 16:18 .
#18
Napisany 27 czerwiec 2013 - 16:03

pewnie ze mozna naprawiac jak sie umie generalnie pisze tu bardziej jak do osoby ktora chce kupic auto i nim jezdzic a nie do pasjonata / mechanika ktory bawi sie w to sam i czerpie z tego przyjemnosc bo takich osob jest stosunkowo malo a wiekszosc warsztatow stara sie zarobic jaknajwiecej masz racje e30 jest bezkonkurencyjna ale w tej cenie stanu nie gwarantuje , moze bardziej dlatego ze do bmw podchodze jako pasjonat i wiem ze conieco trzeba zrobic , oraz to jak wiele osob tym jezdzi i jak o to dba, ciezko znalesc cos zadbanego a co do audi chodzilo mi raczej ze eksploatacja bedzie neico drozsza niz takiego seicento chociazby opony sam ich rozmiar przez zawieszenie i hamulce, ilosc plynow itp aczkolwiek mozna leciec na zamiennikach to juz indywidualna sprawa moze troche perfekcjonista jestem ;d i generalnie bardziej chodzilo mi tu o porownanie do aut malych bo temat zaczol sie od matiza i seicento ;d
do civica absolutna racja a tego zdania z audi nie zrozumialem audi 80 zostalo skasowane przez lagune czy skasowalo lagune?
#19
Napisany 27 czerwiec 2013 - 18:22

CIekawe ile osob wie ze poczciwe audi 80 b4 zawdziecza swoja nierdzewnosc ocynkowi srodkami rakotworczymi dzieki czemu wiekszosc poprzednich wlascicieli 80-tek z niemiec ma teraz raka.
Nie wiem po co mu polecacie takie auta jak civic czy audi 80 skoro goscio wyraznie napisal EKONOMICZNE , podal 2 przyklady jeden z segmentu A drugi z segmentu B ,a wy mu wyjezdzacie z segmentem C i D. Te samochody beda drozsze w utrzymaniu biorac pod uwage same gabaryty co przeniesie sie na sporo wieksze spalanie. Czesci nie sa az tak drogie no ale BITCH PLEASE zobaczcie sobie czesci do tigry ,corsy czy matiza ile kosztuja. Zapewniam was ze mozna sporo przyoszczedzic jezdzac starym oplem daewoo czy fiatem.
Ogarnij sobie opinie poszczegolnych silnikow na autocentrum i raporty spalania. Czasami jest tak,ze niektore konstrukcje lepiej beda pod starym gazem sie sprawowaly niz pod sekwencja.
Z tigrami o tyle uwazaj ze czesto sa kupowane przez mlodych kierowcow i moga byc niezle wyeksplatowane, z astrami i corsami powinno byc lepiej. Szczegolnie z corsami ,sam sprzedalem dwie z silnikiem 1.0 oraz 1.4 benz+gaz. Jesli przebieg jest w granicy 190-200 to zapomnij ze jest oryginalny, teraz jest moda na cofanie wlasnie na ten przedzial. Dodatkowym atutem corsy jest to ze jest bardzo chodliwa ,jesli egzemplarz nie jest wypierdzielony to łatwo sprzedac to auto. Jeszcze jedno auto mi wpadlo do glowy, w auto swiecie bardzo dobre noty zbieralo za bezawaryjnosc,Toyota Starlet, dosc stare autko ale bezusterkowe.
Taka ciekawostka benzynka 1.0 dalo sie zejsc ponizej 5 litrow, przyspieszenia to nie mialo ale dosc tanie autko ,przy gazie to juz w ogole;)
Ogarnij spalanie
corsa b http://www.autocentr...e/opel/corsa/b/
tigra http://www.autocentr...e/opel/tigra/i/
astra F http://www.autocentr...e/opel/astra/f/
Toyota starlet http://www.autocentr...ota/starlet/iv/
Corsa z silnikiem 1.0 jest na łańcuchu ,a nie na pasku rozrządu ,takie info:) WIec teoretycznie 1 element do zepsucia mniej:)
Jak bys mial jakies pytania to wal , na temat ekonomicznych autek i samej ekonomii troche wiem:)
#20
Napisany 27 czerwiec 2013 - 19:36

Sam myślałem nad Bmw i na pewno jak odłoże więcej pieniędzy to kiedyś sobie kupie , ale za 4000 zł nie znajde nic w dobrym stanie , a nie uśmiecha mi się naprawiać połowy auta zważając na to , że nie pracuje i sie ucze , tym bardziej koszty utrzymania czy opłat . Teraz mi potrzebne ekonomiczne autko , w które dużo nie będe musiał wkładać . Mam nim dojechać czasami na siłownie , do szkoły czy po mieście i na wakacje .
Spalania własnie sobie już ogarnąłem z tej stronki ale dzięki
A powiedzcie mi jak to jest z tą sekwencją , bo tata mówi , że jak auto śmiga powyżej 4 lat na gazie to może być silnik zajechany . A ta Tigra ma gaz od 2009r. i teraz nie wiem czy jest sens jechac 150km oglądać go ;>
Co do audi 80 to szukałem troche po oto moto i ciężko zmieścić się z kwotą a nie chce kupować auta 18 letniego .
0 użytkowników czyta ten temat
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników