Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pierwszy cykl z meta + ginekomastia.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Lysy1214

Lysy1214

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3

    Witam. Od 3 tyg biore metke 10mg/1tab. Dobiłem do dawki 80mg dziennie. Od wczoraj czuje lekkie swędzenie wokół sutków. Jestem świadomy skutków ubocznych przy mecie więc wiem ze mogą być to objawy ginekomastii (może być to również alergia lecz sądzę, że w tym wypadku nie dotyczyłoby to samych sutków więc stawiam na ginekomastie). 

     

    Wyczytałem coś takiego : "Ginekomastia polega na tym ze nadmiar androgenow w organizmie jest przemieniany w estrogeny"

     

    Teraz konkretne pytanie i liczę na konkretną odpowiedź. Wstrzymajcie się jeśli macie zamiar komentować nie na temat(szanujmy swój czas).

     

    Jeśli NADMIAR jest przemieniany to czy zmniejszenie dawki może przyczynić się do zahamowania tych objawów? Czy raczej małe szanse i potrzebne będą antyestrogeny?

     


     


    • 0

    #2
    kravmaga

    kravmaga

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4124 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KFD
    • Staż [mies.]: 15 lat

    meta solo ? takie tematy powinny byc kasowane od razu, 80mg mety solo ja pier...

    zostaw to człowiek bo pojęcia nie masz co robisz, burdel zrobiłeś w hormonach i się dziwisz ze cie suty drą , takich magików jak ty to mi nawet nie szkoda,

    odpowiadając na toje pytanie , Tak potrzebujesz IA


    • 1

    #3
    Lysy1214

    Lysy1214

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3
    Wystarczylo odpowiedzieć proste tak. I nie, nie biore mety solo. Z tego co sie orientuje to ginekomastia nie występuje przy żadnym z innych środków które biorę. Więc po co mam pisać o reszcie? W każdym razie dziękuję za odpowiedź.
    • 0

    #4
    kravmaga

    kravmaga

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4124 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KFD
    • Staż [mies.]: 15 lat

    ginekomastia występuje nie od środków tylko od estradiolu za wysokiego


    • 0

    #5
    Endom

    Endom

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 156 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30
    IA wrzucaj i to koniecznie, najlepiej sprawdzi się w tej sytuacji letrozol
    • 0

    #6
    Prezi

    Prezi

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2067 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10lat

    Krav mówiąc meta solo miał na myśli, bez dodatku testosteronu, który jest filarem każdego cyklu.

    Każdy androgen który bierzesz w celach anabolicznych, praktycznie zeruje naturalną produkcję testosteronu (oprócz małych dawek pochodnych DHT które tylko trochę obniżą, ale nie zastopują całkiem).

     

    Dlatego nie stosuje się metanabolu, bez dodawania testosteronu. Skutki uboczne, które powoduje nieprawidłowy stosunek testosteronu do estradiolu to np:

    - rozrost prostaty

    - zalewanie tłuszczem w okolicach brzucha

    - chujowe samopoczucie

    - brak libido

     

    Jeżeli sutki cię pieką, to oprócz estradiolu, pewnie też prolaktyna poszybowała w górę. Zbij ją łącznie z estro. Bo najgorszy możliwy scenariusz, to wysoka prolaktyna, przy ubitym estradiolu i progesteronie (pewnie hcg nie bijesz?). Wtedy poleci ci mleczko z cycków :)

     

    Więc tera plan działania:

    - dorzucasz testosteron do cyklu

    - zbijasz estradiol (na start 1 tab arimidexu, przez 2 dni, potem po 1/4 co 2 dni, po 7 dniach badania estradiolu i korekta dawki)

    - zbijasz prolaktyne (jednorazowo 1/2 tab cabaseru lub 1 tab dostinexu)

    - kupujesz hcg i lecisz cały cykl + odblok

     

    Amen :)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko