Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pierwsza dieta na masę dla endomorfika

- - - - - dieta masa endo

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
glowackyyy

glowackyyy

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 46 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24

    Cześć.

     

    Jeszcze jestem na redukcji, ale powoli chcę się przygotowywać na mase.

    Więc oto przykładowy dzień z mojej diety.

    Postanowilem standardowo jesc okolo 50%W 30%B I 20%T.

     

    Nie wyliczylem jeszcze swojego "0" - jestem w trakcie "badania" go, ale myślę, że dam sobie 2500 kcal na masie( pewnie cos kolo tego wyjdzie)

     

    Jest to moja pierwsza w zyciu proba ulozenia diety na mase więc nie zlinczujcie mnie :D

     

    Więc:

     

    Posiłek 1:

     

    Owsianka 100g + 200ml mleka + 165g piersi z kurczaka.

     

    632kcal, Białko: 54g,  Węglowodany: 79g,  Tłuszcze: 13,3g

     

    Posiłek 2:

     

    80g ryżu + 165g piersi z kurczaka + 200g warzyw + 15 ml oliwy z oliwek

     

     

    580 kcal,  Białko: 41g,  Węgowodany: 63g,  Tłuszcz: 18g

     

    posiłek 3: 80g ryżu + 165g piersi z kurczaka + 200g warzyw

     

     

    445 kcal,  Białko: 41g, Węglowodany: 63g, Tłuszcze: 3g

     

     

    posiłek 4: (będzie to "posiłek" potreningowy) :

     

     

    Białko w prochu 35g + mleko 200 ml + 40g ryżu

     

    391kcal,  Białko: 36,5g,  Wglowodany: 44,6g,   Tłuszcze: 7g

     

     

     

    Posiłek 5: ostatni przed snem

     

     

    50g ryżu + 200g twarogu chudego + 15ml oliwy z oliwek

     

    484kcal,  Białko: 43,3g,  Węglowodany: 48g,  Tłuszcze: 15g

     

     

     

     

    Łącznie: 2531 kcal

     

    Białko: 216g = 864kcal = 34%

     

    Węglowodany: 298g = 1192kcal = 47%

     

    Tłuszcze: 56g = 504kcal = 19%

     

     

    W wyliczeniach nie uwzględniałem warzyw. 400g dziennie to pewnie jakies dodatkowe 120 kcal.

     

    Oczywiście to jest przykładowy jeden dzień.

    Wiem, że wyszło akurat, że węgle sam ryż prawie.

    Chodzi mi bardziej o makro czy mogą byc takie itd.

    Bo będe zamieniał oczywiście co i raz źródła białka na jaja, ryby, inne mięsa. źródła węgli też będe zmieniał na kasze, czasem może ziemniaki wpadną :D no i tłuszcze orzechy, słonecznik.

     

    Co sądzicie o tej diecie?

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63863 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Wygląda bardzo dobrze ;)


    • 1

    #3
    glowackyyy

    glowackyyy

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24

    Dzięki :)

     

    a Czy mógłbym jeść co jakieś 3,5 h?

    Bo gdybym jadł co 3 godziny to zaczynając posiłek pierwszy o 6 rano skończyłbym o 18 jedzenie.

    jedząc co 3,5 godziny skończe o 21 więc chyba spoko.

    W sumie wydaje mi się, że najważniejsze jest to aby dostarczyc w ciagu dnia potrzebnych skladnikow, a czas jest juz mniej wazny.


    • 0

    #4
    kubasso91

    kubasso91

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 31364 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 +

    Oczywiście, że możesz


    • 1

    #5
    glowackyyy

    glowackyyy

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    A jak to wyglada z dniami, w ktorych sporo kalorii spalam? Bez wzgledu na dzien czy to treningowy, czy nietreningowy, czy treningowy plus ciezka fizyczna praca spozywac zawsze te przypuscmy + 300 kcal?
    Wydaje mi sie, ze lepiej jakos tym manipulowac. Przypuscmy w dt, w ktorym jeszcze bede fizycznie tyrał wypadaloby dodac troche kalorii czy nie?
    • 0

    #6
    Diablo9816

    Diablo9816

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2383 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Zamosc
    • Staż [mies.]: 37
    Tak stals ilosc kcal codziennie chyba ,ze waga bedzie stala wtedy zwiekszasz.
    • 0

    #7
    glowackyyy

    glowackyyy

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    A jak mam dzien, w ktorym "leze i pachne", albo i 2 pod rzad takie dni, to jesc tyle samo kalorii jak przy 2 pod rzad dniach ciezkiego wysilku? Wydaje mi sie na zdrowy rozum, ze jak dodam te 300 kcal to owszem bedzie dobrze ale w dni, w ktorych faktycznie mam te plus 300. Bo w dni "ciezkie" spozywajac te same plus 300 to tak naprawde wyjdzie mi minus 400. To jak mam zbudowac mase na - kalorycznym?
    No chyba, ze sie myle :)

    Dlatego myslalem o dodawaniu dodatkowych kalorii w dni, w ktorych spalam duzo wiecej kalorii.

    I jeszcze jedno pytanie odnosnie posilku potreningoweo.
    Zakladajac, ze trening robie o godz 15. Jem 1,5h przed treningiem - 13:30, robie trening (okolo godziny), po treningu z mojej diety wychodzi, ze lykam bialko wpc i jem 40g ryzu - czyli okolo godziny 16:20. I dopiero po 3 i pol godzinach jem "normalny" posilek - okolo godziny 20 w tym wypadku gdy trening o 15.

    I tutaj moje pytanie - czy to nie za duza rozbieznosc czasowa, ze posilek jem o 13:30 potem trening, po treningu tylko bialko + ryz i o 20 dopiero normalny posilek ?

    W sumie jestem zwolennikiem tego, ze tego czasu nie trzeba az tak pilnowac, bo najwazniejsze jest to, ze dostarczam tych skladnikow w ciagu dnia ile trzeba i to wystacza - w koncu nie jestem profesjonalista tylko amatorem. A dostarczam, bo i przed treningiem i po (bialko w prochu z mlekiem i ryz). Ale wole sie upewnic i dowiedziec sie co Wy sadzicie na ten temat :)

    Edytowany przez glowackyyy, 02 luty 2014 - 23:49 .

    • 0

    #8
    glowackyyy

    glowackyyy

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    Wypowie sie ktos na powyzsze pytania?
    • 0

    #9
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63863 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Jak najbardziej możesz nieco podbić kaloryczność  dni cięzkich tr.

    Po wypiciu wpc i zjedzeniu ryżu posiłek następuje po upływie 60 minut.


    • 1

    #10
    glowackyyy

    glowackyyy

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    Wiec jak zakoncze jedzenie w okolicach godziny 18 na masie a spac ide okolo godziny 23 - 00 to bedzie dobrze? W sumie moze i dobrze skoro jestem endo - zapobiegnie to odkladaniu sie tluszczu. Jak myslisz?
    • 0

    #11
    kondziuu16

    kondziuu16

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 229 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 42

    jedzenie co 3 godziny to mit ;p


    • 0

    #12
    Hellscream

    Hellscream

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 11908 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce

    jedzenie co 3 godziny to mit ;p

     

    Nie na masie.

    Jeśli myślisz, że zjesz rano śniadanie i za 8h wepchniesz resztę i coś będzie efektywnie rosło oprócz smalcu to się mylisz ;)


    • 0

    #13
    glowackyyy

    glowackyyy

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    Wiec ja juz nie wiem jak pogodzic ta diete. Mam 4 posilki plus po treningowy co sklada sie z wpc... nie moge nic dorzucic bo bede mial za wiele kalorii.. ech
    • 0

    #14
    kubasso91

    kubasso91

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 31364 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 +

    To wszystko ok. Co chcesz jeszcze zmieniac ?


    • 1

    #15
    glowackyyy

    glowackyyy

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    Chodzi mi o to czy nie bedzie lipy jak zjem ostatni posilek przypuscmy o godzinie 18 czy cos kolo tego? Bo niekiedy w dt pewnie by tak wyszlo skoro po treningu wpc i ryz a za 60 min juz posilek.
    • 0

    #16
    kubasso91

    kubasso91

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 31364 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 +

    Liczy się dzienny bilans tego co zjesz, a nie jeden posiłek o innej godzinie.


    • 1

    #17
    glowackyyy

    glowackyyy

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    Ok. Dzieki. Bardzo mi pomogliscie :)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko