Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pierś z kurczaka

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
marcin.9302

marcin.9302

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 103 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2
    Witam. Ma ktoś jakiś przepis jak przygotować pierś z kurczaka do bułki (drugie śniadanie w szkole) i ile mniej więcej gram kurczaka wrzucic do bułki?
    Słyszałem, że można gotować lub smażyć, co bardziej polecacie?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    NaturalTeam

    NaturalTeam

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2181 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 72
    Wrzuć tyle ile powinieneś zjeść w danym posiłku. Obojętnie co - jak Ci bardziej smakuje. W okołotreningowych lepiej gotować.
    • 0

    #3
    lucinka91

    lucinka91

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 544 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń
    to juz od Ciebie zalezy jak chcesz zrobic. Ile kury ? to tez zalezy od twojego zapotrzebowania . Oblicz BTW i bedziesz wiedzial ile masz dac kury do kanapki. Ja osobiscie wole kuraka gotowanego w kanapce + pomidor niz smazonego ale to juz wedlug gustu.
    • 0

    #4
    marcin.9302

    marcin.9302

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 103 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2
    A jak takiego przyrzadzic? Wrzucam do wody gotuje (ile minut) i co potem posypujem czyms czy jak? ;-)
    • 0

    #5
    lucinka91

    lucinka91

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 544 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń
    Wiesz, pewnie wiekszosc gotuje na parze lecz ja nie i wrzucam go do goracej wody i gotuje go z 20 min. Mozesz dodac jakis przypraw np. Vegete do smaku. To juz innwencja tworcza sie klania;d
    • 0

    #6
    marcin.9302

    marcin.9302

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 103 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2
    Oooo... dzięki za pomysł, na parze go mamunia zrobi ;-)
    A można tak powiedzmy zrobic jednorazowo np 1 kg i potem wzucic do lodówki?
    • 0

    #7
    lucinka91

    lucinka91

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 544 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Toruń
    mysle, ze tak.
    • 0

    #8
    marcin.9302

    marcin.9302

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 103 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2
    Mam jeszcze 1 pytanie ;-)
    Na ile bułek wystarcza tak Wam 1 kg piersi?
    Bo chcialbym sie zorientowac jak to mniej wiecej dzielic.
    • 0

    #9
    m4ni3k

    m4ni3k

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 593 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z siłowni
    • Staż [mies.]: lata
    Chcesz w chleb czy tam bułkę to wrzuć do piekarnika na temp powiedzmy ok 180 stopni na 20-30 minut. Przypraw sobie przyprawą do grilla/kurczaka czy inną jaką tam lubisz, do tego poukładaj na wierzchu warzywka np cebula papryka i czosnek i wszystko się ładnie zapiecze to jest miodzio. Traktuj kurczaka jak ciasto do pizzy a na wierzch dodatki jakie lubisz- ja daje pomidor, pieczarki, cebulkę, paprykę, czosnek i po upieczeniu polewam sosem 0kcal. %-) Tylko przed nacieraniem przyprawami rozbij pierś na kotleta bo jak jest gruba to może w środku nie dojść. Na ostatnie kilka minut możesz jeszcze wrzucić tam do piekarnika bułkę i kurczaka wsadzić w nią i żeby to się tak razem zapiekło. Wszystko zależy od inwencji twórczej. Na masie takie jedzenie jest dozwolone.

    To na ile starcza to zależy od Twojej wagi. Jedni jedzą 200g na posiłek a inni 100g.

    Edytowany przez m4ni3k, 07 czerwiec 2010 - 18:21 .

    • 0

    #10
    Omnis

    Omnis

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 27 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    Ja UWIELBIAM bułeczke z kurczakiem pomidorem, sałata i serem feta!
    Chociaż czy ja wiem czy to takie fajne połączenie. Bułki białe mają za dużo węgli
    • 0

    #11
    marcin.9302

    marcin.9302

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 103 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2
    66 kg. Ile g byś polecał?
    • 0

    #12
    m4ni3k

    m4ni3k

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 593 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z siłowni
    • Staż [mies.]: lata
    Zależy od tego ile masz białka w diecie. Na oko ze 100 powinieneś mieć. Ale na 100% pewny nie jestem bo nie wiem ile masz białka z innych posiłków w diecie.
    • 0

    #13
    marcin.9302

    marcin.9302

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 103 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2
    Jeszcze tego nie liczylem :P
    Dzięki.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko