Skocz do zawartości

Zdjęcie

Piascledine - jakie są skutki uboczne?

- - - - - piascledine

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Lolitka 18

Lolitka 18

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 347 postów
Siemka. Dostalam ostatnio od koleżanki lek Piascledine. Lekarz jej wypisał, a mnie bolały stawy...dla niej pomoglo to pomyślałam dlaczego mają nie pomóc dla mnie..A stawy męczył mnie już tygodniami. Spróbowałam potem sobie sama kupiłam i mam dziwne krostki na języku oraz na gardle..Czy to może być skutek uboczny używania tego środka..?Proszę o pomoc Pozdrawiam
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
l.med.Renie

l.med.Renie

    Specjalistka pomocnik :)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 1157 postów
Jesli lekarz ci tego nie wypisał nie powinnaś uzywać. Lek może wywoływać tzw. refluks, czyli zarzucanie treści pokarmowej z żołądka do przełyku, dlatego, żeby temu zapobiec, lek należy przyjmować podczas posiłku..a jesli tego nie robisz i stosujesz na własną rekę możesz mieć problemy typu krostki na języku. Krostki moga być rowniez objawem uczuleniowym.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko