Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
dawgrodoburca

dawgrodoburca

    KFD Silver

  • KFD pro
  • Pip
  • 6 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5

    Witam. Moje pytanie brzmi jakich partii mięśni nie powienem trenować w przedzień treningu bokserskiego a jakie partie raczej tak bardzo nie biorą w nim udziału. Z własniego doświadczenia wiem że trening tricepsów i barków to nie jest najlepszy pomysł. Staram się trzy razy w tygodniu robić siłownię najczęściej w sobotę ,poniedziałek i środę ,a boks najczęściej w czwartek i piątek ,czasem w sobotę. No i mam kwestię tej środy ,czym zająć się właśnie w ten dzień. Może biceps i plecy ?


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Prusek999

    Prusek999

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 590 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Chełm

    Ja tak poniedziałek- barki,triceps. Wt-boks  sroda- plecy. CZW- boks, sobota klatka i bicek. W pon robie owe partie poniewaz w srode bym nie dał rady, bo jak wiadomo ręce po treningach opadaja, a klatki nie zrobie  w pon, bo równiez ledwo co sie po niej ruszam wiec na weekend wrzucal a dzien wczesniej wolne.


    • 0

    #3
    DziekiniepijeCWICZE

    DziekiniepijeCWICZE

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 948 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Jarosław
    • Staż [mies.]: 16

    barki, plecy(najszerszy), nogi


    • 0




    1 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko