Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ostre przetrenowanie

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
muminek1226

muminek1226

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 121 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:warszawa
    • Staż [mies.]: 18
    Witam
    Piszę z konta kolegi, wiec proszę nie sugerować sie danymi z profilu.
    Mam 20lat ćwiczę od 2.5roku. 175cm 80kg. Obecnie jestem nawet zadowolony ze swojego wygladu, chociaz moglo by byc lepiej.
    Mam taki problem otóż na początku mojej przygody z siłownią troche za mocna ćwiczyłem przez okres ok 2lat. Dopiero pół roku temu zrozumiałem na czym polega trening. Obecnie doskwiera mi kilka kontuzii, m.in. Ból kolana, ból w łokciach, ból barku, czasami bola mnie tez plecy. obecnie nie cwicze od 2 tyg. Co mam dalej z tym zrobić, proszę o porady.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    JedenDwaTrzy

    JedenDwaTrzy

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9295 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Olsztyn
    • Staż [mies.]: xXx
    Idź do lekarza.
    • 0

    #3
    duch_ma

    duch_ma

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1318 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wiedeń
    • Staż [mies.]: +/- 18
    Lekarz może wiele nie pomóc. Jak zniszczyłeś sobie stawy to tylko odpowiednia suplementacja może coś pomóc. Może się okazać, że będziesz musiał te suplementacje prowadzić już całe życie. Nawet jak zrezygnowałbyś z treningu. Jeżeli będziesz chciał kontynuować trening to po konsultacji z lekarzem. Jak będziesz wracał na siłkę to powoli i ostrożnie. Czasem jest tak że jak masz uszkodzone stawy czy kręgosłup ale w niewielkim stopniu to lepiej jest stosować trening siłowy niż go odstawić. Mocne mięśnie brzucha i pleców pomagają utrzymać odpowiednią postawę. Tak samo mocne czworogłowe i dwugłowe stabilizują kolano. Dobrym pomysłem jest uzupełnianie treningu pływaniem np.3 razy w tygodniu.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko