Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Igor18

Igor18

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 81 postów

Otoz zamowilem juz suplementy do mojego 2 lub 3 miesiecznego cyklu :

 

-   ON hydrowhey

-    Hi Tec whey c6

-    BSN cell mass 2.0

-    Universal mono

-    Olimp Vita-min sport

-     TREC l-glutamine extreme

-    Olimp carbonox

-    Controlled Labs - Purple Wraath

-     DS Driven Craze

 

planowane dawkowanie :

 

rano :  mono 5g + l-glutamine 5g + whey c6 40g

po sniadaniu ; vitaminy

 

przed treningiem ; 2 miarki PW + driven craze

w czasie treningu : miarka PW

 

po treningu : cell mass + carbo + l-glutamine 10g      oraz po 15 min ON hydrowhey   (czy mam to wszystko jesc naraz ? )

 

przed snem ; l-glutamine 5g

 

 

 

dobre dawkowanie?  prosze o zerkniecie okiem doswiadczonych forumowiczow ;) Pozdrawiam , Igor.


Edytowany przez Igor18, 20 kwiecień 2013 - 22:19 .

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
damian99339

damian99339

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa

    Imponujący zestaw na prawde ;) wszystko ok to po treningu mozesz do jednego shakera i zmieszac nic sobie nie koliduje ;)  tylko wszystko po treningu tak z 15/20 minut nigdy zadych szejkow nie powinno pic sie odrazu ;) pozdro


    • 0

    #3
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    Rano glutamine odpusc i daj po tr i przed snem

     

    Hydrowhey daj w szatni razem z CM, zas carbo 30min po tr.


    • 0

    #4
    Igor18

    Igor18

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 81 postów

    przed treningiem tez brac glutamine ?

     

    w dnt glutamine mam zamiar brac rano i przed snem , moze byc ?

     

     

    " Hydrowhey daj w szatni razem z CM, zas carbo 30min po tr. "


    dlaczego, prosze o jakies uzasadnienie, z gory dzieki.

    • 0

    #5
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    Nie, tylko po tr i przed snem, w DNT 10g przed snem.

     

    Szybkowchalanielne bialko, aby wykorzystac jak najlepiej okienko anaboliczne, a carbo hamuje wyrzut HGH, a nawet jak wezmiesz pozniej to glikogen sie uzupelni.


    • 0

    #6
    Igor18

    Igor18

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 81 postów

    czyli po treningu :

     

    CM miarka do buzi popijajac woda + ON hydrowhey 40g + glutamina 10g ( razem w shake'u ) i 15/20 min pozniej - carbo ?


    • 0

    #7
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    Tak, moze byc.


    • 0

    #8
    Igor18

    Igor18

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 81 postów

    a ww nie transportuja bialka do krwiobiegu ?


    • 0

    #9
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    Nie, wprawdze w jakims stopniu moze poamga w syntezie bialek, ale i tak za 30 min masz carbo, a potem posilek takze jest OK.


    Edytowany przez Angry3, 21 kwiecień 2013 - 10:26 .

    • 0

    #10
    Igor18

    Igor18

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 81 postów

    jeszcze 1 pytanie , a jak zmieszam to wszystko razem , tzn wszamam to bez odstepow czasowych to ktorys z supli straci swoje odzywcze wlasciwosci ?

     

     

    Sorry za takie pytania, ale w tym temacie , krwobiegu , zgrywania sie tego jestem zielony . ;) pozdrawiam


    • 0

    #11
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    Nic nie straci, mozesz mieszac.


    • 0

    #12
    damian99339

    damian99339

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 607 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa

    Po treningu ze wszystiego mozesz zrobic szejka razem nic niczemu nie koliduje 15 min po tr to wypij i tyle ;)


    • 1

    #13
    Igor18

    Igor18

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 81 postów

    " Hydrowhey daj w szatni razem z CM, zas carbo 30min po tr. "

    " Nic nie straci, mozesz mieszac. "


    to rozumiem ze owa przerwa od carbo jest zbedna ?

    • 0

    #14
    damian99339

    damian99339

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 607 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa

    Gośc sam sobie zaprzeczył ;) jasne ze mozesz ;) pozdro jak znajde to ci wysle uzasadnienie tego


    • 1

    #15
    Angry3

    Angry3

      Spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 55606 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Lublin/Warszawa

    Tak, niektorzy uwazaja aby brac zaraz po treningu, ja biore 30min po.

     

    PS nie zaprzeczylem sam sobie, zapytales " CM miarka do buzi popijajac woda + ON hydrowhey 40g + glutamina 10g ( razem w shake'u ) i 15/20 min pozniej - carbo ?

     
     
    A nastepnie czy mozesz mieszac wszystko wjednym szejku, wiec zapewne Ci chodzi o bez carbo, no bo jak po 20 minutach...
     

    Edytowany przez Angry3, 21 kwiecień 2013 - 10:38 .

    • 0

    #16
    Igor18

    Igor18

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 81 postów

    " Gośc sam sobie zaprzeczył ;) jasne ze mozesz ;) pozdro jak znajde to ci wysle uzasadnienie tego "


    będę 'dzwięczny' ;)

    • 0

    #17
    damian99339

    damian99339

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 607 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa

    od 1:56  



    Od 1:56 ;)


    • 1

    #18
    Igor18

    Igor18

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 81 postów

    Dzieki wielkie. ;)


    • 0

    #19
    damian99339

    damian99339

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 607 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa

    spoko ;) polecam odcinki z Michałem duzo informacji mozna sie dowiedziec pozdro ;)


    • 0

    #20
    Igor18

    Igor18

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 81 postów

    wiem, sledze jego profil na facebook'u ale nie ogladalem tych filmikow na yt ;)


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko