Skocz do zawartości

Zdjęcie

Olympic Hypertrophy Training

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
STiF

STiF

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 71 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Domaradz
    • Staż [mies.]: 46
    Właśnie skończyłem trening metodą power rep range shock i postanowiłem spróbowac OHT. Mam jednak kilka pytań. Niestety w szkole cisną i późno wracam do domu, więc na trening mam czas tylko w czwartki i weekendy. Na początku chciałem zapytac, czy korzystniej będzie cwiczyc 2x/tyg(czwartek i sobota), czy 3x/tyg ale 2 treningi musiałyby byc dzień za dniem(w sobotę i niedzielę)?
    Następne pytanie, po jakim czasie należy zmienic trening? Ostatnie to ciężar. Co prawda w poście pisze, żeby nie zwracac na niego uwagi, ale chcąc utrzymac przede wszystkim siłę, powinien byc on odpowiednio duży.

    W przykładowej rozpisce widac spadek powtórzeń z serii na serię, ilośc serii 2/3. Czy można z tym pokombinowac wg własnego uznania?

    Będę wdzięczny za dobre rady :).

    PS. W przypadku 2x/tyg czy mogę w dni nietrningowe wykonywac Iron Cardio/Clean Cardio z przerwą(1dzień)?

    Edytowany przez STiF, 14 październik 2012 - 13:36 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57598 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    2x w tyg, ciezar indywidualnie, iron cardio ok
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko