Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ogromny spadek libido po kuracji

- - - - - ogromny spadek libido kuracji

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
BADBOYkrk

BADBOYkrk

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów
  • Staż [mies.]: 70
Witam mam dość duży problem, jakieś 2 lata temu odpaliłem kuracje 10 szczałów deki, tak na początek po tej kuracji nie odblokowywąłem się niczym. 2 miesiące temu zakończyłem 2 kuracje z 20 strzałów deki, po tym zastosowałem proviron a 3-4 tygdonie po kuracji Clomid, no później jeszcze tribulusa jadłem i niedawno się skończył.
Prblem tkwi w tym, że pry zbliżeniu z kobitką mam dość duży problem ze stanięciem na wysokości zadania, nigdy takich prblemów nie miałem i jest to trochje przerażające bo człowiek był przyzwyczajony do zaskakiwania kobiet ale w pozytywny spośób :) a teraz jest raczej negatywny.
Nie wiem czy kupowac jeszcze proviron? czy iśc do jakiegoś lekarza ale jakiego? prosiłbym o odpisanie przez osoby znające się na temacie . Pozdrawiam
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
stary_

stary_

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 626 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: twa

    2 lata temu odpaliłem kuracje 10 szczałów deki

    a po tym miales normalny wzwod od kiedy to sie zaczelo????


    byl podobny temat---->>>wyszukiwarka
    • 0

    #3
    luiza

    luiza

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1738 postów
  • Wiek: 42
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:WO
    Wpisz datę urodzin (tego wymaga regulamin) i zapytaj chłopaków w dopingu.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko