Skocz do zawartości

Zdjęcie

Odchudzanie z Thermal Pro

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
MarDro

MarDro

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
Witam wszystkich bardzo serdecznie od dawna jestem stałym bywalcem waszego forum i czytam waszych porad i oponi lecz dzisiaj przyszła kolei na mnie aby poprosić was o pomoc.
A wiec tak Mam 20 lat, wzrost 184cm, waga - na tą chwilę 100kg (niestety). Teraz tak uprzedzając wszystkie pytania, od 12 roku życia uprawiam sport, w wieku 15 lat odnosiłem bardzo duże osiągniecia na w pływania w Polsce, byłem przez pewien czas zawodnikiem AWF Poznań. Swoją małą " Karierę " zakończyłem w wieku 16 lat z powodu dużych problemów z zatokami itp. Zacząłem bawić się w siatkówkę oraz BJJ.Gdy trenowałem ważyłem wtedy około 80kg. Przestałem rok temu ponieważ wyprowadziałem się na swoje i trzeba było iść do pracy do tego studia dzieczyna czas uciekał przez palce i zamiast chodzić na treningi chociaż 3 razy w tyg to olałem to i teraz mam. W trochę ponad rok 14 miesięcy dokładnie przytyłem 20 kg. MASKARA ;/ Niestety mam taką skóre że rozstpęy i w ogóle. Postanowiłem zabrać się za siebie.Od 1 Czerwca jestem na diecie i kupiłemspalacz i ODŻYWKI a dokładnie :
- REVANGE THERMAL PRO V3 120caps ( 2 razy dziennie, rano i 30-40 min przed treningiem)
- TREC GLUKOZAMINA 180 CAPS ( 2 razy dziennie po posiłku,po2 latach siatkówki trochę kolana dostały a teraz biegam wiec się zabezpieczyłem trochę)
- TREC HMB 180 CAPS ( 2 razy dziennie rano i 30 min po treningu, nie wiem czy potrzebnie ale mam )
- TREC MULTI PACK 120 CAP ZESTAW WITAMIN I MINERAŁÓW ( uzupełnienie wszystich składników )
Oczywiście DIETA! ale ja z powodu tego ze pracuje nie mam czasu na robienie sobie gotowancyh warzyw czy innych pierdół i popratu wyznaje zasadę MŻ - czyli Mniej Żryj :) Zero słodyczy, posiłki mniejsze, zero alko, więcej owoców i warzyw, i mieso ale unikam samżonego, do picia zazwyczaj Woda )
TRENINGI
- Poniediałek,Wtorek,Czwartek,Piątek, Niedziela : Bieganie 5km, Później ABS brzucha taki 7 minutowy robie go 2 razy, Pomki 4 serie po 15( puki co bo łapy mam słabe), 4 serie przysiady po 20 razy, Triceps 4 serie po 12 razy )
- Środa, Sobota : Zamiast biegania, Ułożyłem sobie takie serie ćwiczeń w miejscu Są to ćwiczenia Kardio np: http://http://www.yo...HFH2bAX8sqX10KQ trwają około 30 min , a reszta taka sama jak w reszte dni )
Jest to plan ćwiczeń do końca czerwca, w lipcu zwiększe ilkość km, i powtórzeń.

Nie mam w planach żadnej Siłowni Basenu itp. bo jestem w Norwegi w pracy, i czas mam dla siebie dopiero po 17 :) a nie mam kasy bo tu wszystko drogie jeśli chodzi o te sprawy dlatego staram się ćwiczyć w domu i biegać :)
Nie pisałem o rozgrzewce przed po bo jest to dla mnie oczywiste. I na tym się w miarę znam. Ale nie znam się na Odżywkach i na odchudzaniu bo nigdy nie byłem w takiej sytuacji ;/ Dlatego proszę was o pomoc, czy ćwiczenia wmiarę dobrę i suple ?? Naprawdę jestemw tym zielony.
Nigdy nic nie brałem prócz zwykłych witamin, a teraz tyle. Wiem również że thermal jest bardzo mocny jak na pierwszy raz ale jestem też bardzo zdeterminowany aby schudnąć.Nie wiem ile mi się uda ale mam czas do Połowy września bo wtedy wyjeżdżam z dziewczyną na wakacje a chce już jakoś wyglądać. Proszę o porady i pomoc :) Wierze że mi pomożecie :)
Pozdrawiam

p.s dzisiaj w czasie biegania zwymiotowałem czy może być to powód thermala ? ale tak to sie dobrze czuje.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
LCiR

LCiR

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3091 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 24
    Dieta: zajrzyj do działu dieta i poczytaj podwieszone, są tam przykłady fajnych posiłków dla ludzi pracujących i nie przeginaj z tymi owocami to same węglowodany proste.
    Trening siłowy: zajrzyj do działu trening i poczytaj o treningu domatora, bo w tej chwili jest biednie i nie katuj tak brzucha bo to nie przyśpiesza spalania tłuszczu
    Trening aerobowy: lepszy jest godzinny szybki marsz niż 20min bieg, nie liczy się dystans tylko czas wysiłku o średniej intensywności lub poczytaj o treningu interwałowym, http://www.kfd.pl/ae...era-140838.html , http://www.kfd.pl/ta...nta-191390.html oraz tabata ogólnie.
    Suplementy: jeśli nie spełnisz powyższych warunków to niewiele dadzą, to tylko kilka procent całego wkładu, ale wyrażę opinie na temat dwóch:
    Glukozamina - mała skuteczność produktu, inwestuj w kompleksowe produkty bo sama niewiele daje
    HMB - mała skuteczność, ale skoro już masz to bierz 2-3g przed i kolejne 2-3g po treningu.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko