Skocz do zawartości

Zdjęcie

odblokowanie po 1 cyklu

- - - - - odblokowanie cyklu

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
skarzyk

skarzyk

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 19 postów
  • Wiek: 37
    • Staż [mies.]: 2 lata
    Witam bralem decke z testosteronem 11tyg 200mg deci a dopiero w 4 tyg zaczołem brac teścia w dawkach 1 ml co 5 dni. Skończylem dece ale biore jeszcze 2ml tescia co 5 dni wiec wychodzi na to ze dece skonczylem brać 3 tyg. wczesniej niz skonczyłem teścia napiszcie mi jak sie po tym odblokowac, ile mam czekać dni po ostatnim strzale tescia zeby sie odblokowac. Mam paczke clomidu i nolvy.
    • 0

    #2
    Juhasso

    Juhasso

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1914 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ja właściwie jestem
    • Staż [mies.]: xxx
    Clom 24 tabsy pierwsze 2 dni po 2 tablety reszta po 1
    Przydało by sie do tego jeszcze hcg

    Edytowany przez JuHaS, 07 lipiec 2006 - 16:02 .

    • 0

    #3
    Rekin85

    Rekin85

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 96 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 60
    Odblok zaczynasz 2 tygodnie po ostatnim strzale teścia...
    Załatw sobie Hcg... zamim zaczniesz odblok
    • 0

    #4
    Juhasso

    Juhasso

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1914 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ja właściwie jestem
    • Staż [mies.]: xxx

    Odblok zaczynasz 2 tygodnie po ostatnim strzale teścia...
    Załatw sobie Hcg... zamim zaczniesz odblok


    Błąd. :lol:

    (4-6 dni po ostatnim strzale hcg) 24 tabletki clomidu - 2 pierwsze dni po 2szt reszta po jednej :lol:

    Edytowany przez JuHaS, 07 lipiec 2006 - 18:26 .

    • 0

    #5
    Rekin85

    Rekin85

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 96 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 60
    Juchas masz racje ale jak załatwi HCG.....!???!!!!

    Jak nie załatwi to 2 tygodnie po ostatnim szczale teścia!
    • 0

    #6
    Grinder

    Grinder

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1316 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kokslandia
    • Staż [mies.]: 144
    Napisz jak tam u ciebie z jajmi bo jak są ok to nie widze sensu brania HCG
    • 0

    #7
    gieksiarz

    gieksiarz

      Znawca w dziale doping

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2285 postów
  • Wiek: 50
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Górny SLąSK.
    • Staż [mies.]: 6lat
    Jak wszystko w porządku z jądrami to 24 tabsy clomu wystarczą pierwwszy dzień 2 ewebntualnie 3 po tem do końca po jednej lub ekwiwalent nolvy na spadki kreatyna i gainer.
    HCG możesz nie musisz miałem podobny cykl dodatkowo meta na kink start 24 tabsy clomu
    mi zupełnie wystarczyły mimo że zostało mi jeszcze 15 tabsów.
    Dodałem jeszcze dodatkowo TT ale pomocniczo, cos tam moze działa.
    teraZ przerwa tylko suple..
    • 0

    #8
    skarzyk

    skarzyk

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 19 postów
  • Wiek: 37
    • Staż [mies.]: 2 lata
    z jajami problemu nie mam clomidu mam 18 tabletek a nolvy 30 wiec chyba lepiej nolvą sie odblokowywac tylko jak? Co ile dni brać i ile na dzień?
    • 0

    #9
    PaKo

    PaKo

      PaKo Style

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2212 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:
    • Staż [mies.]: xxx
    jesli nolvą to 1dzien 4tab ,2dzien 3tab itp az do jednej tab i do konca zapasów mozesz też zrobic mix clomu i nolvy ,deca mocno blokuje wiec musisz się zdecydować
    • 0

    #10
    skarzyk

    skarzyk

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 19 postów
  • Wiek: 37
    • Staż [mies.]: 2 lata
    NO TAK A JESLI MAM NOLVADEX "d" i one sa 20mg i sa wieksze niz te standardowe 10mg to czy brales to pod uwage...? a jesli chodzi o ten mix z clomidem to jak to brac na przemian z nolva czy jak ? prosze o szczegolowe rozpisanie mi tego ok? szczerze mowiac wolalbym pierw sama nolva a jak bym sie dobrze nie odblokowal to wtedy ewentualnie clomid. z gory dziekuje za pomoc

    PAKO bo ty mi napisales ile tabletek mam brac a nie ile mg wiec teraz nie wem czy ty myslales na mysli tab 20mg czy 10mg tej nolvy
    • 0

    #11
    PaKo

    PaKo

      PaKo Style

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2212 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:
    • Staż [mies.]: xxx
    brałem pod uwage 20mg, a mix : clomid 1dzien 2tab ,2 dzien 2tab ,puzniej po jedenej do konca, wyjdzie ci jakos ze równo bedziesz konczył oba środki, a nolva tak jak pisałem i to razem
    • 0

    #12
    skarzyk

    skarzyk

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 19 postów
  • Wiek: 37
    • Staż [mies.]: 2 lata
    DZIEKI WIELKIE PAKO ! TYLKO JESZCZE JEDNO MALE PYTANKO.... .BO PO ILE TAB. BRAC TO JUZ WIEM ALE CZY W TYM SAMYM DNIU BRAC NOLVE Z CLOMEM PO TYLE TAB. CO PISALES CZY JEDNEGO DNIA NOLVE A DRUGIEGO CLOMID ?
    • 0

    #13
    PaKo

    PaKo

      PaKo Style

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2212 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:
    • Staż [mies.]: xxx
    pisałem że razem
    • 0

    #14
    skarzyk

    skarzyk

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 19 postów
  • Wiek: 37
    • Staż [mies.]: 2 lata
    ok dzieki
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko