Skocz do zawartości

Zdjęcie

ochraniacz na zeby

- - - - - ochraniacz zeby guma zakup szczeka

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
uzytkownik_224725

uzytkownik_224725

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
Witam...
nie wiedzialem gdzie zamiescic to pytanko...ale zrobie to tu.
jaki lepiej kupic ochraniacz na zeby? pojedyniczy czy podwojny...?slyszalem ze jak jest podwojny to duzo gorzej sie oddycha....ale z drugiej strony to chyba mniej zabezpiecza.jak by mi ktos pomogl bede wdzieczny pozdro
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
uzytkownik_542392

uzytkownik_542392

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 33 postów
Ja miałem pojedyńczy i zęby mam całe xD To chyba bez różnicy.
  • 0

#3
uzytkownik_201440

uzytkownik_201440

    dnb

  • Spamer ;)
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2676 postów
ja mam pojedynczy firmy masters i jest kozaczek ;] kosztowal mnie az 10zl ;)

ogolnie polecam ta firme jest kozacka jezeli chodzi o sprzed do SW

Edytowany przez k0niu, 18 październik 2007 - 18:53 .

  • 0

#4
Gość_kamil91_*

Gość_kamil91_*
  • Goście
Byla juz o tym gadka na forum ... po co kilka takich samych tematow??
Pojedynczy lepszy.
  • 0

#5
uzytkownik_224725

uzytkownik_224725

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
aha mowicie ze pojedynicza.....ale czy ona rowniez uchroni dolne zeby??? no bo zeby nie bylo ze kupie sczeke a zeby i tak mi wyleca xD
  • 0

#6
uzytkownik_331184

uzytkownik_331184

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 831 postów
pojedynczy i ochraniacze nie tyle zeby chronia co caly leb od uderzenia zebys nie odlecial w kosmos. najlepsze shock doctor albo zrobione u dentysty.
  • 0

#7
uzytkownik_224725

uzytkownik_224725

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
no dobra kupie pojedyniczy:D:D i jescze jedno pytnko czy aparat na zeby bedzie mi przeszkadzal czy w ogle nie ma problemu ??
  • 0

#8
uzytkownik_74470

uzytkownik_74470

    Spam to mój żywioł

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7799 postów
oczywiście że moga ci sie zamki odkleić jak ktoś mocniej przywali =)
  • 0

#9
uzytkownik_390448

uzytkownik_390448

    Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15119 postów
glownym celem ochrony jest to zeby sobie nie zgryzc zebow , wiec akurat do tego gorna wystarcza .
Kiedy nie mialem szczeki jak zaczynalem i wlasnie zgryzlem sobie jedynki i dwojki jedna z nich dosc powaznie a reszta do szlifowania i niewielkie wstawki.
To fakt ze w podwojnej ciezej sie oddycha.
  • 0

#10
uzytkownik_500200

uzytkownik_500200

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 143 postów
ja mam podwojna i dobrze mi sie oddycha
  • 0

#11
uzytkownik_86523

uzytkownik_86523

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Spamer ;)
  • PipPipPipPip
  • 974 postów
Są podwójne z dziurkami na powietrze
  • 0

#12
uzytkownik_390448

uzytkownik_390448

    Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15119 postów
jakie sa to wiem ... ja pisalem tylko moja subiektywna ocene co nie znaczy ze komus innemu bardziej pasuja podwojne :D
  • 0

#13
uzytkownik_500200

uzytkownik_500200

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 143 postów
pojedynczą chyba latwiej zgubic :P
  • 0

#14
uzytkownik_115572

uzytkownik_115572

    Learn From The Pain

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6347 postów
a ja wam powiem ze z mojego punktu widzenia zalezy do jakiej walki potrzebujesz np do duzych rekawic doradził bym pojedyncza bo było by ciezko wybić dolne ząbki a do piastek polecałbym podwójną :)

Zaakarus jak dobrze ja umodelujesz to bedzie siedzieć jak złoto i niebedzie ja łatwo stracić :)
  • 0

#15
uzytkownik_450154

uzytkownik_450154

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 25 postów
Popieram odpowiedz PACO!! Tylko chyba ciezko bedzie ja umodelowac w aparacie:P
  • 0

#16
uzytkownik_477598

uzytkownik_477598

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 31 postów
Ja mam podwójna everlasta i jak najbardziej polecam.
  • 0

#17
uzytkownik_147302

uzytkownik_147302

    Imprezowicz

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11132 postów
U mnie lepjej się spisuje pojedyńcza, ale paco dobrze napisał.
  • 0

#18
uzytkownik_115572

uzytkownik_115572

    Learn From The Pain

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 6347 postów
kolega modelował z aparatem i wiem ze dał rade :)
  • 0