Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ocena sylwetki

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
krystianworkout

krystianworkout

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 0 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków

    Będzie coś ze mnie? 

    Załączone pliki


    • 3

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    blue-chees

    blue-chees

      indestructible madman:)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8256 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:london
    • Staż [mies.]: 7lat

    jak sie postarasz to spewnoscia cos bedzie , powodzenia , najciezszy etap juz widze zrobiles , teraz tylko masaowac z glowa i bedzie git 


    • 2

    #3
    kravmaga

    kravmaga

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2367 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KFD
    • Staż [mies.]: 15 lat
    Redu git, teraz tylko rosnąć, powodzenia
    • 1

    #4
    yasminna

    yasminna

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 426 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Kraków

    Dobra robota. Jaka różnica w wadze?


    • 1

    #5
    krystianworkout

    krystianworkout

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 0 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków

    Dobra robota. Jaka różnica w wadze?

    dzięki. było 80 jest 67


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko