Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ocena diety dla ektomorfika

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
vndefined

vndefined

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 19 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Witam, zamierzam zacząć treningi planem FBW w domu 3 razy w tygodniu. Chciałbym nabrać masy. Plan treningowy już konsultowałem na forum, więc jest ogarnięty. Bardzo prosiłbym o ocenę mojej diety i ewentualne sugestie. Jestem ektomorfikiem i trudno przybiera mi się na wadzę. Posiłkiem przedtreningowym byłby Obiad, a potreningowym Obiad II Lat: 19 Waga: 74 kg Wzrost: 194 cm 

 

Załączone miniaturki

  • dieta_2019-03-26 (2).png

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Crissfit

Crissfit

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 160 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Pojecia ekto-endo czy mezo nie do konca beda tutaj pasować - bardziej Twoja całkowita przemiana materii w ciagu dnia do kalorii ktore w dany dzien dostarczasz organizmowi - czyli jezeli Twoja przemiana wynosi iles tam, a wydaje Ci sie ze dostarczasz tyle pozywienia ile powinienes lub w poniektore dni nawet "obżerasz sie" , to w skali tygodnia sie to wszystko i tak równoważy i dochodzi do takiego balansu - dodam jeszcze ze taki kilogram wagi to okolo 8k kcal surplusu, a kilogram masy ciała robi taka roznice na ciele jakby kot napłakał.
Dlatego tutaj taka sugestia dlaczego ekto-endo czy mezo nie jest trafnym strzałem - jak wspominałem wyżej.
Od czego bym zaczął, to od wyliczenia rzeczywistej przemiany materii wliczajac w to wszelakiego typu aktywnosci fizyczne, dodac do tego kalorii z rzędu 300-500 kcal, nie ma koniecznosci dodawać wiecej bo w zadnym wypadku to Ci nie pomoze, a wrecz przeciwnie - zacznie odkladac sie w zbedna tkanke tluszczowa, ktora pozniej nie jest dla nas korzystną.
Obserwuj pomiar, lustro czy wagę i zwracaj uwage na to co jesz - tutaj dodam ze dieta to mocno sprawa indywidualna, ja jak i inni nie powiemy Ci co masz jesc bo nie wiemy jak Twoj organizm bedzie na to reagować, sprawdzaj sam po czym czujesz sie lepiej a po czym gorzej i wyciagaj wnioski.
Dobrze przemyślany trening i stały/mniej stały progress w polaczeniu z tym co napisalem wyzej dadza Ci rezultaty.
  • 0

#3
kamilos0

kamilos0

    Wczuwa się w forum

  • Nowi na forum
  • PipPip
  • 101 postów
  • Wiek: 39
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    ale np endomorficy sa wrazliwi na weglowodany


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko