Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nożyce pionowe

- - - - - trening brzucha nozyce pionowe

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57600 postów
Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: prosty brzucha
Mięśnie pomocnicze: biodrowo-lędźwiowy, czworogłowy prosty uda, skośne wewnętrzne i zewnętrzne brzucha
Stabilizatory: czworogłowy uda

Dodany obrazek

Wykonanie: Połóż się plecami na podłożu, ręce ułóż swobodnie wyprostowane wzdłuż ciała. Podnieś nogi do góry i zacznij wymachy pionowo w górę i w dół tuż nad ziemią (10 - 20 cm) obiema nogami równocześnie, w taki sposób, że gdy jedna noga idzie do góry, druga idzie w dół.

Uwagi: Podczas wykonywania ćwiczenia nie odrywaj pleców od podłoża. Serie wykonuj do zaplanowanej ilości powtórzeń lub do uczucia palenia w mięśniach. W miarę wzrostu zaawansowania możesz zastosować ciężarki na nogi.

Dodany obrazek



Dodany obrazek


Dodany obrazek
Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 2

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
uzytkownik_557127

uzytkownik_557127

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 543 postów

Czemu nie jest napisane zarówno w tej wersji nożyc jak i tej "poziomej" nie jest napisane, że można ją wykonywać na ławce poziomej? Zwłaszcza w tej wersji lepiej jest wykonywac to ćwiczenie na ławeczce gdyż zakres ruchu (możlwiość opuszczenia nóg) jest większy, a w obydwu wersjach likwiduje się możlwiość przypadkwoego dotknięcia ziemi. 


  • 0

#3
uzytkownik_11411

uzytkownik_11411

    <img align="absMiddle" src="/img/gold.gif" alt="" /> KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3609 postów

W atlasie są przedstawione podstawowe wersje ćwiczeń, żadne wariacje. ja osobiście lubię wykonywać to ćwiczenie w zwisie na drążku.


  • 0

#4
przemo99

przemo99

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • PipPipPip
  • 589 postów

to nie jest ćwiczenie na brzuch. Ludzie trochę anatomii. Spędzając w półprzysiadzie ok. 2min też będziesz czół zmęczenie i pieczenie ale czy udo od tego urośnie? Nie sądzę.

 

Poza tym to zabójstwo dla odcina krzyżowo-lędźwiowego o skłonności do powiększenia lordozy nie wspomnę.


  • 0