Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nożyce poziome

* * * * * 1 głosów trening brzucha nozyce poziome

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57600 postów
Główne mięśnie biorące udział w ćwiczeniu: prosty brzucha
Mięśnie pomocnicze: w zależności od ruchu : przywodziciele - przywodziciel wielki , długi i krótki , półbłoniasty , półścięgnisty , grzebieniowy, smukły, dwugłowy uda głowa długa ; odwodziciele - naprężacz powięzi szerokiej, pośladkowy: wielki, średni,mały ; gruszkowaty
Stabilizatory: skośne wewnętrzne i zewnętrzne brzucha, biodrowo - lędźwiowy, czworogłowy uda

Dodany obrazek
Dodany obrazek

Wykonanie: Połóż się plecami na podłożu, ręce ułóż swobodnie wyprostowane wzdłuż ciała. Podnieś nogi do góry i zacznij wymachy poziomo obiema nogami równocześnie w prawo i lewo tuż nad ziemią (10 - 20 cm) w taki sposób, że jedna noga idzie w lewo, a druga w prawo. Nogi krzyżują się w kostkach, noga przy mijaniu z drugą nogą ma być raz na górze, a raz na dole.

Uwagi: Mięsień prosty brzucha pracuje w skurczu izometrycznym (bez zmiany długości ) zatem jest on też stabilizatorem w tym ćwiczeniu.Podczas wykonywania ćwiczenia nie odrywaj pleców od podłoża. Serie wykonuj do zaplanowanej ilości powtórzeń lub do uczucia palenia w mięśniach. W miarę wzrostu zaawansowania możesz zastosować ciężarki na nogi.

Dodany obrazek



Dodany obrazek


Dodany obrazek
Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek
  • 3

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego: