Skocz do zawartości

Zdjęcie

Noz Super charged

- - - - - super charged stack kreatyna nutrabolics

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
dżony

dżony

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów
  • Staż [mies.]: 15
Witam wszystkich. Mam prosbe, czy ktos z was by mogl mi polecic jakis dobry stack kreatynowy. Mam taki problem ze moj organizm nie toleruje tauryny a do wiekszosci stackow jest ona dodawana. Co sadzicie o Noz Super Charged Nutrabolics-a ? Wiem ze tam nie ma tauryny a w wyszukiwarce nic na temat tego supla nic nie znalazlem. Tez zastanawiam sie nad Knockautem Olimpa ale slyszalem takie opinie iz slabo wchodzi w mase a raczej w sile i wytrzymalosc (podobno robiony byl dla Pudziana a jemu masy wiecej nie trzeba:). A mi zalezy na tym aby masa mi podskoczyla, bo z rzeżba jest ok tylko troche brak mi masy( diete mam dobra i jeszcze do tego napewno dorzuce mas xxl) Pozdr. i dzieki za pomoc

Edytowany przez dżony, 21 luty 2006 - 18:53 .

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
adrian87

adrian87

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 98 postów
Narazie proponuje Ci zacząć od zwykłej kreatyny (mono) i dodać CARBO.
  • 0

#3
dżony

dżony

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów
  • Staż [mies.]: 15
dzieki ale na mono juz byla ,jabłczan tez a teraz chcialem sprobowac cos nowego. Wszyscy zachwalali expanda ale ja niestety ze wzgledu na tauryne w nim zawarta nie moge - a tez noz super charged ma dosyc podobny sklad tylko ze bez tauryny. Probowal juz go ktos z was?
  • 0

#4
kingdom

kingdom

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 14 postów
Ja nie probowalem,ale moge polecic kreatyne w postaci estryfikowanej.
  • 0

#5
dżony

dżony

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów
  • Staż [mies.]: 15
A jaki estr brales? rozumie ze byles zadowolony skoro polecasz
  • 0

#6
mEjdej

mEjdej

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 604 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:BDG
    • Staż [mies.]: 72
    ...ciekawi mnie co to znaczy, ze nie tolerujesz tauryny?
    ...NOZ ma porownywalne dzialanie do Xp - rownie swietny stack
    • 0

    #7
    Ambro

    Ambro

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 760 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: xx

    ...ciekawi mnie co to znaczy, ze nie tolerujesz tauryny?


    moj kumpel mial cos z trzustką (operacja choroba czy cos tam:D) to lekarz zabronil mu spozywac (duzych?) ilosci tauryny i guarany
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko