Skocz do zawartości

Zdjęcie

NO-Xplode + BCAA + Glutamina

* * * * * 1 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Seba944

Seba944

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 30 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5

    Witam , chciałbym poprosic o pomoc kupuje od znajomego za 150 zl 
    - n.o-xplode
    - 2 butelki BCAA
    - Glutamine

    Chodze na silownie juz 4,5 miecha , i kiedy ten stack bcaa i glutamine brac? w jakich kolejnosciach i kiedy je stosowac...Pomoglby ktos ? Jezeli by ktos spytal , to oczywiscie mam swoja diete to podstawa przez te 4,5 miecha jechalem na sucho, jedynie witamina B Complex , multi witamina, witamina C , i Mg do picia i po silowni troche Glukozy.


    Wiek: 19 ( w lipcu ) 
    Wzrost : 170cm
    waga 63kg 
    Staz : 4.5 miesiecy


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    michal911

    michal911

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 80 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2 lata

    Jak dla mnie za wcześnie na stacki, jedź na sucho póki masz przyrosty, potem się wspomagaj. W ogole jaki masz cel? Jeżeli redukcja to możesz korzystać z bcaa.


    • 0

    #3
    opawelo

    opawelo

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 9 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:L-wo
    • Staż [mies.]: 8

    po 1 nie ten dział, po 2 chyba za wcześnie na wspomagacze tzn. im później tym lepiej, chyba że po tych 4,5 miesiącach czujesz stagnację?


    • 0

    #4
    Seba944

    Seba944

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 30 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5

    No wlasnie w tym problem bo dieta praktycznie nie rusza mi juz wage. z 53 utylem na 63 kg  w lapce z 32 na 35  . I z waga stoje a podnioslem kcal, tzn nie doslownie stoje bo cos tam rusza, ale nie tak jak wczesniej , rozumiem ze bez pospiechu, ale  efekty monitoruje i lapka tez nie rosnie :) wiec postanowilem ze zaczne juz cos brac  zwlaszcza ze ciagle na sucho jade :) Moj cel to przyrost masy miesniowej
    I przepraszam za zly dzial


    • 0

    #5
    Yamashita1

    Yamashita1

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPip
    • 75 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łomża

    Wg mnie na tego typu odżywki typu stack trochę za wcześnie


    • 0

    #6
    Seba944

    Seba944

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 30 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5

    @Edit
    W dni nie treningowe robie ABS  w domu, Nie wiem czy robic dalej ? jest sens?


    • 0

    #7
    Yamashita1

    Yamashita1

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPip
    • 75 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łomża

    Brzuch rób w DT 2x max 3x w tygodniu. Cwiczenia typu spięcia, skłony, podciąganie nóg w zwisie.


    • 0

    #8
    Seba944

    Seba944

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 30 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5

    Ok dzieki, czekam tylko wypowiedz co do tego stacku BCAA i glutaminy czy brac? i w jakie dni i jakim momencie po kolei je stosowac


    • 0

    #9
    Seba944

    Seba944

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 30 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 5

    @Odświezam, 
    Powie mi ktos w jakiej kolejnosci i w jakich porach brac to ??


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko