Skocz do zawartości

Zdjęcie

Niskie libido po Prohormonach

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
sherlock88

sherlock88

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 10 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opole
    • Staż [mies.]: 4 lata
    Witam. 1,5 temu robiłem cykl na prohormonach, a konkretnie Revenge Diabolic Labs.
    Skład 1 tabletki:

    M-drol 15mg
    P-plex(Phera mass) 10mg
    Trenadrol 40mg

    Po tym cyklu zrobiłem odblok jedynie 12tab. Clomidu.

    Minęło 1,5 roku od cyklu i to co mnie niepokoi to:

    - bardzo niskie libido
    - łatwe nabieranie tłuszczu w stosunku do mięśni
    - obrzęki
    - ginekomastia

    Zrobiłem sobie badania krwi ostatnio i takie oto wyniki wyszły:

    20 % ty m razem ostrzeżeń już dostałeś ostrzeżenie 10% za brak profilu tym razem 20% za to że nie bierzesz ostrzeżeń do serca.

    LH 2,78 (1,7 - 8,6)
    FSH 3,19 (1,7 - 12,0)
    Testosteron 6,31 (3,0 - 10,6)
    Estradiol 33,58 (<62)
    Prolaktyna 31,11 (3 - 25)
    Kortyzol 16,6 (3,7 - 19,4)

    To co mnie niepokoi najbardziej to niski poziom LH oraz wysoki Prolaktyny i kortyzolu.

    Od razu uprzedzam, że byłem u endokrynologa to kazał zrobić tylko jakiś test z metoclopramid na prolaktyne.

    Co uważacie żeby przyjebać teraz? Chciałem walnąć coś w stylu Clomid+Proviron, jak myślicie?

    Bo libido jest naprawdę słabe.

    Edytowany przez ~Gieksiarz, 05 kwiecień 2012 - 21:35 .

    • 0

    #2
    ~Gieksiarz

    ~Gieksiarz

      Super spamer

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8142 postów
  • Wiek: 51
    • Płeć:b/d
    Kolega przeczytaj regulamin działu dostałeś już ostrzeżenie za brak profilu, nie posłuchałeś ode mnie dostałeś podwójne.
    • 1

    #3
    T-R

    T-R

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 749 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: długi
    Clomid z provironem nie da za wiele, nie po tak dlugim czasie. Ktoś kiedyś na forum miał taki problem i poradzili mu wbic propa przez 8 tyg i wtedy porzadny odblok z hcg i combo nolva+clom zrobic.
    • 0

    #4
    Orso

    Orso

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 842 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: 13 lat
    Tu nie ma co sie odblokowywać.Minęło duzo czasu i po badaniach widać, ze jajka produkuą testa i jestes płodny.Ta prolaktyna to moze być skutek stresu lub jakiegos leku który niedawno brałeś a nawet złej diety.Zrób test z metocroplamidem aby wykluczyc jakiegos gruczolaka. Takie niewielkie przekroczenie normy nie powinno być powodem problemów.Trzeba szukac innej przyczyny.Zbadaj krew, prostate, hormony tarczycy. Jak bierzesz jakies leki to odsytaw.Jesli ostatnio brałeś coś na żoładek lub zgage to tez moze być przyczyna skoku prolaktyny.
    • 0

    #5
    KamilG

    KamilG

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 243 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    Na libido kup sobie tribulusa i daa, powinno pomóc.
    • 0

    #6
    Electrohunter

    Electrohunter

      Ryjówkarz Kokardo-Aksamitny

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 18027 postów
  • Wiek: 44
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Czarnobyl
    • Staż [mies.]:
    Nie używaj wulgaryzmów sherlock88 i czytaj regulamin bo w końcu polecisz.
    Z badań wynika że prolaktyna wyjechała ci ponad normę i tu jest przyczyna
    tego jak się czujesz. Jak prolaktyna poszła do góry to z automatu masz
    do góry kortyzol. Nawet jeśli byś skończył PH całkiem niedawno to
    branie clomidu czy provironu nie zbije ci prolaktyny a tym samym
    nie odbudujesz swojego libido. Jak chcesz fachowo to idz do
    endokrynologa...i powiedz mu o co chodzi. Jeśli chcesz
    na skróty to kup w tańszej opcji ciężki Bromergon
    lub droższy, ale lepiej tolerowany Dostinex.
    Łykniesz kilka tygodni i wszystko wróci do
    normy.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników