Skocz do zawartości

Zdjęcie

Niemiecki samochód

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#41
LFA

LFA

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPip
  • 120 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gorzów Wlkp.
    • Staż [mies.]: 14

    trupa za tyle to tak. 

    Uwierz mi ceny spadły :).


    • 0

    #42
    Conrados

    Conrados

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 837 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Yaropolandia
    • Staż [mies.]: 2x

    trupa za tyle to tak. 

     

    racja albatrosie 

    Mówisz o spalaniu a napisał autor że spalanie nie jest ważne.Za 25 tys kupisz S6 350 konną bestie :).2.7 Bi turbo za 15 tys. kupisz odwaloną ;). Co prawda ja bym wolał e39 4.4 V8 ale jak dla rodzinki ta audiczka jest dobra.Zapas mocą pod nóżką zawsze masz :]

    tak za darmo kupie oczywiscie woalalbym nie widziec biturbo za 10 czy 15k a pewnie bedzie tak odwalona ze az walona sluchaj wchodzac na allegro klikajac cena najtansza nie znajdziesz najlepszego auta zeby cos bylo w miare to klikasz cena najwyzsza i poprostu idziesz oceniasz stan.

     

    bez powodu ktos nie puszcza tych twoich bajecznych 350km / (pewnie z 1/3 juz po łace chasa) za 25k 

    pozatym pomagamy koledze wybrac auto i widac w jakich granicach szuka auta a ty mu jeszcze proponujesz ske ktora jest unikalna i czesci sa unikalne do tego modelu bo to "wersja limitowana" i niektore czesci kosztuja kosmiczne ceny wgle zastanow sie o czym mowimy ps specjalnie ide obczaic to twoje allegro zeby zobaczyc ile kosztuja te ski cudownie zachowane.

    tu widze 1 na wypasie http://imageshack.us...86/74264884.jpg

    http://imageshack.us...06/77999660.jpg

    http://imageshack.us...09/22924710.jpg

    http://imageshack.us...49/24292476.jpg

    ceny przyzwoitych 40 tys +   specjalnie dalem zdjecie boku zeby bylo widac   ze przetloczenia sie pokrywaja

    a za 25 to bite syfy zajezdzone od 25 k to sie to zaczyna wgle za 30 kafli jeszcze bite byly i to ewidetnie bite

     

    oczywiscie takze szanuje twoje "polaczkowe " zachowanie im tansze tym lepsze tym tokiem rozumowania moge sobie porshe kupic ze zgnila podloga bo za 10kafli na wypasie wkoncu porshe 

     

    ogolem biorac pod uwage wszystkie czynniki wplywajace na zakup i jesli wlasciwie na sile ma to byc sedan to  polecam rozwazyc skode octavie badz passata 


    Edytowany przez Conrados, 13 czerwiec 2013 - 19:11 .

    • 0

    #43
    FastAndFurious

    FastAndFurious

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 689 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 154

    Tu jest POLSKA

    Towary droższe/w podobnej cenie niż na zachodzie Europy, a zarobki kilka razy mniejsze.

    Pb 95 w Niemczech ~1,6E, za zarobione 1000E można kupic jakieś 625l. W naszym pięknym kraju za tysiaka możesz mieć około 180l.

    Przestań zgrywać kozaka, który gardzi tym, na co inni muszą zapieprzać przez lata. Żyjesz w innych realiach i nie przenoś ich na polskie standardy. Zeby kupić e46 w ogarniętym stanie wiekszość ludzi w tym kraju musi przeznaczyć na to roczne zarobki. W UK za to, co zarobiłeś w ciągu roku możesz miec już e9X.

    Wlasnie dlatego kupno BMW z duzym silnikiem i w zaawansowanym wieku jest absurdalne.. Stosownie do realiow duzo rozsadniej jest kupic auto, na ktore nas stac w mozliwie dobrym stanie. Tansze w utrzymaniu, palace mniej i o nizszej stawce ubezpieczenia.


    • 0

    #44
    Conrados

    Conrados

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 837 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Yaropolandia
    • Staż [mies.]: 2x

    mysle podobnie


    • 0

    #45
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 postów
    • Płeć:b/d

    Tylko o ile młodszego kompakta kupisz za kwotę jaką przeznaczyłbyś na BMW?

    Ja wychodzę z założenia, że lepiej mieć starsze a "dobrej firmy" niż nowszy szrot. I nie dotyczy to tylko samochodów, ale praktycznie wszystkiego, zaczynając od zegarka po sprzęt rtv.

    Im lepszy producent tym lepsze materiały, wykonanie a co za tym idzie trwałość, co w czasach wszechobecnego downsizingu (oby jak najszybciej ta "moda" minęła) jest ważne. Ceny części nie śa jakoś absurdalnie wysokie, przeciez już kilkanascie lat minęło od debiutu na rynku. Liczba zamienników ogromna, cześci z demontazu i anglików również ogólnodostępne. 

    Wszystko zalezy od właściciela, jesli sie trochę pomysli i poszuka jakiejś alternatywy to każdą furę można tanio a dobrze naprawić


    Edytowany przez Invincible, 13 czerwiec 2013 - 20:33 .

    • 0

    #46
    F3romoN

    F3romoN

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7076 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2007SW

    Dodam jedną jeszcze rzecz odnośnie LPG, producenci samochodów wypuszczają auta z gwarancją do 200tys.km na silnik, są to pojazdy fabrycznie wyposażone w instalacje gazową. Jeżeli koncerny decydują się na takie przedsięwzięcia to muszą być pewni że jest to bezpieczne i nie będą stratni.

    Ojciec brał w leasing Octavie II 1,6 mpi LPG, machnął nią w 3 lata 170tysi bez najmniejszych problemów, teraz wziął astre III 1,4 turbo również z gazem.

     

    Odnośnie klasyków i aut stricte sportowych się zgodzę bo nie są to auta do jazdy na codzień a raczej weekendowo lub służą w większości jako drugi pojazd.

     

    Ja już tutaj nic więcej nie piszę bo temat zszedł na złą drogę.


    • 0

    #47
    Conrados

    Conrados

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 837 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Yaropolandia
    • Staż [mies.]: 2x

    tak ale mowisz o autach nowych ktore sa juz czesto w fazie budowy potencjalnie budowane nieco inaczej zbey znosily np fabryczny gaz i taka wersja moze miec np glowice z ciut innego stopu itp 


    • 0

    #48
    C0rvette

    C0rvette

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1015 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Okolice Lublina
    • Staż [mies.]: ~22

    Co sądzicie o Golfie IV 1.6 SR??? Z tym że sam sekwencyjny będę zakładac.


    • 0

    #49
    Albatros93

    Albatros93

      KFD to mój dom ;)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2011 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: N/T

    Uwierz mi ceny spadły :).

    spadły bo trupy na rynku, pojedzieć za granice i za takie audi trzeba dać z 6 tyś euro w dobrym stanie.

    A co do LPG nawet w Mercedesach E klasa były montowane w 2.0 kompressor albo to CNG w sumie nie wiem ale miały jakąś instalacje i to fabrycznie wypuszczane. 


    • 0

    #50
    C0rvette

    C0rvette

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1015 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Okolice Lublina
    • Staż [mies.]: ~22

    Co sądzicie o Golfie IV 1.6 SR??? Z tym że sam sekwencyjny będę zakładac.


    • 0

    #51
    F3romoN

    F3romoN

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7076 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2007SW

    Nie umiesz czytać chłopcze?

    Było mówione że silniki z koncernu VW 1,6/1,8/2,0 idealnie współgrają z instalacją gazową.


    • 0

    #52
    C0rvette

    C0rvette

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1015 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Okolice Lublina
    • Staż [mies.]: ~22

    Umiem czytac. Tylko że chodziło mi bardziej o sam silnik pod względem awaryjności.


    • 0

    #53
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 postów
    • Płeć:b/d

    A co może psuć się w silniku bez zadnych "nowoczesnych" rozwiązań? Korbowód przeciez nie wyjdzie bokiem.

    Masz fora VW, strony z opiniami o konkretnych silnikach to szukaj tam takich informacji


    • 0

    #54
    FastAndFurious

    FastAndFurious

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 689 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 154

    Zasadniczo silniki koncernu VAG naleza do najbardziej awaryjnych na swiecie . Stare i proste konstrukcje beda mniej awaryjne niz nowe w przypadku VAG, majacego ogromne problemy z jakoscia.. Zainteresowanym polecam ranking producentow silnikow Warranty Direct.


    • 0

    #55
    taksobie

    taksobie

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6015 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Północna Polska
    • Staż [mies.]: >140

    Tylko o ile młodszego kompakta kupisz za kwotę jaką przeznaczyłbyś na BMW?
    Ja wychodzę z założenia, że lepiej mieć starsze a "dobrej firmy" niż nowszy szrot. I nie dotyczy to tylko samochodów, ale praktycznie wszystkiego, zaczynając od zegarka po sprzęt rtv.
    Im lepszy producent tym lepsze materiały, wykonanie a co za tym idzie trwałość, co w czasach wszechobecnego downsizingu (oby jak najszybciej ta "moda" minęła) jest ważne. Ceny części nie śa jakoś absurdalnie wysokie, przeciez już kilkanascie lat minęło od debiutu na rynku. Liczba zamienników ogromna, cześci z demontazu i anglików również ogólnodostępne.

    Można i tak, ale żeby kupić stare dobre auto trzeba się znać. Z całym szacunkiem dla autora, ale jeśli ktoś na KFD zakłada temat jakie auto kupić to raczej nie ma odpowiedniej wiedzy żeby ryzykować z kupnem 15 letniego BMW czy Mercedesa. Za dużo tego jest na rynku, a większość to albo szroty, albo szroty z ładnym lakierem.

    Panowie, pamiętajcie tylko, że bezawaryjność starszych aut to nie wszystko. Nowe auta mają jednak lepsze wyposażenie i bardzo często są bezpieczniejsze (na to nadal kładzie się wielki nacisk). Nowe auta chociażby mają z reguły większą liczbę poduszek powietrznych, i to nawet porównując nowego kompakta ze starą limuzyną.

    Edytowany przez taksobie, 16 czerwiec 2013 - 09:08 .

    • 0

    #56
    FastAndFurious

    FastAndFurious

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 689 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 154

    Można i tak, ale żeby kupić stare dobre auto trzeba się znać. Z całym szacunkiem dla autora, ale jeśli ktoś na KFD zakłada temat jakie auto kupić to raczej nie ma odpowiedniej wiedzy żeby ryzykować z kupnem 15 letniego BMW czy Mercedesa. Za dużo tego jest na rynku, a większość to albo szroty, albo szroty z ładnym lakierem.

    Panowie, pamiętajcie tylko, że bezawaryjność starszych aut to nie wszystko. Nowe auta mają jednak lepsze wyposażenie i bardzo często są bezpieczniejsze (na to nadal kładzie się wielki nacisk). Nowe auta chociażby mają z reguły większą liczbę poduszek powietrznych, i to nawet porównując nowego kompakta ze starą limuzyną.

    Dokladnie tak. Nawet 10 lat, biorac pod uwage tempo rozwoju branzy motoryzacyjnej oznacza przepasc technologiczna.  I  auto marki premium za 15 tys zlotych z zeszlego tysiaclecia jest juz tylko  smetnym wspomnieniem o dawnej przeszlosci nie mogacym sie rownac ze sredniej klasy nowoczesnym kompaktem.


    • 0

    #57
    taksobie

    taksobie

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6015 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Północna Polska
    • Staż [mies.]: >140

    Pod pewnym względem tak, pod innym nie. Wiadomo, że komfort, niezawodność, jakość wykonania, klasę - stare auto może mieć lepsze. Technologia, bezpieczeństwo, ergonomia czy spalanie - to już nowe auto. Każdy sam sobie musi odpowiedzieć co jest dla niego najważniejsze. Ja nie jeżdżę szybko, a mam rodzinę więc bezpieczeństwo, ergonomia oraz niskie koszty jazdy są dla mnie najważniejsze. U mnie wybór jest prosty. Auto raczej niższej klasy, za to nowsze. Jak będę kiedyś zarabiał dobre pieniądze (oby), to kupię sobie drugie niedzielne auto, np. BMW 850  %%) .


    • 0

    #58
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 postów
    • Płeć:b/d

    Wszystko się zgadza, tylko mówimy tu o autach w konkretnym przedziale cenowym,. Nie porównujemy pod względem bezpieczeństwa w124 i golfa VI. 

    Majac do dyspozycji 100tys zł można kupić nowego kompakta lub 3-4 letnie audi, bmw, mercedesa, volvo czy inne auto klasy "premium". Dla mnie wybór byłby oczywisty. Biorac pod uwagę nawet kwestię bezpieczeństwa kompakt zostaje w tyle, nie wspominając o takich głupotkach jak wyposażenie czy komfort

     

    E:850 sam bym sobie sprawił %)  oglądałem ostatnio na yt casting do samochodu marzeń. Gościu przyjechał 850 w którą włożył w ciągu roku 40 koła a i tak jeszcze sporo inwestycji było;P A jeszcze praktycznie same automaty


    Edytowany przez Invincible, 16 czerwiec 2013 - 09:28 .

    • 0

    #59
    FastAndFurious

    FastAndFurious

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 689 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 154

    Jesli za kryterium oceny przyjac bezawaryjnosc zdecydowanie zwycieza kompakty takie jak legendarna juz corolla,czy honda civic. A na tym forum pytania dotycza zwykle starych i bardzo juz tanich aut premium z Niemiec. Ktore jako nowe nawet byly dosc awaryjne. Jest wiec oczywiste, ze to bedzie ich najslabszy punkt.


    Edytowany przez FastAndFurious, 16 czerwiec 2013 - 13:02 .

    • 0

    #60
    F3romoN

    F3romoN

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7076 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2007SW

    A ten znowu zaczyna swoje gadanie :(

    Rozumiem być fanem japończyków ale to już fanatyzm.


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko