Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
garnier

garnier

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 153 postów
Cześć. Jestem Danusia i mam 34 lata. Mam niedoczynność tarczycy, która jest bardzo dziwna, bo czasami zmienia sie w nadczynnośc. Nie wiem czy to lekarz prowadzacy popełnia błędy z lekami, czy to ja źle je biore. Ale zazwyczaj sprawdzam dawkowanie i nazwe leku. Mam do was pytanie o cisnienie. Czy po lekach ciśnienie jest takie samo, czy może sie zwiekszyć?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
marjon

marjon

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 146 postów
Hej %-)

To nie dzieje sie przez leki na chorobę tarczycy.
Ja mam niedoczynność tarczycy i lekarz mi powiedział, że właśnie dlatego moge mieć zaniżone ciśnienie i powolne tętno. Ostatnio miałam .110/70 . To jest mało! Jak na moj wiek. Mam 21 lat powinnma miec w normie. Kupiłam sobie herbatke z głogu, która pomaga. Lepiej się po niej czuje ;-) Spróbuj.
  • 0

#3
manfred11

manfred11

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 150 postów
Jeśli masz przez dłuższy czas niedoczynność tarczycy to organizm sie przyzwyczaja do niskiego ciśnienie i uczy się jak z nim funkcjonwować na codzień.
Czasami leki pomagaja i unaczyniaja serce wzmacniają, a ciśnienie wraca do normy. Jednak w Twoim przypadku, jesli jest obniżone źle sie czujesz możesz skorzystac z rady koleżani, która stosuje herbatki dla uregulowania ciśnienie. Może pomoże :)
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko