Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
alan67

alan67

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 145 postów
Leczę się na niedoczynność tarczycy. Mój tato leczy się na to od dziecka. Nigdy nie mial guzów i nie był poddawany operacji. Ostatnio zauwazyłem cos niepokojącego. Włosy mi wypadają i robi sie taki meszek. Czy ja w ogole strace wlosy? Co mam robic? :/
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
jogurtowo

jogurtowo

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 142 postów
Jeśli Twój tato nie miał problemów z łysieniem ty również nie powinieneś mieć.
Wypadanie włosów bardzo często jest reakcją na podawane leki. Czasami stresy i zmiana leczeni też spowoduje, że Twój organizm będzie słaby i dojdzie do suchej skóry, bądź rogowacienia naskórka.
Przy niedoczynności tarczycy musisz być przygotowany na tego typu wydarzenia.
  • 0

#3
pytan5

pytan5

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 141 postów
Cześć.
Zaburzenia hormonalne to najważniejsza z przyczyn wypadania włosów.

Zarówno nadczynność, jak i niedoczynność tarczycy wpływają na wygląd Twoich włosów. Przy niedoczynności są one cienkie, suche czy też mocno przerzedzone. Przy nadczynności pojawia się tzw. łysienie uogólnione albo też plackowate.

Do chorób uszkadzających włosy należy choroba Basedowa związana z tarczycą. Gdy się rozwinie, tarczyca jest stymulowana do wytwarzania specyficznej immunoglobuliny,co przyśpiesza procesy metaboliczne, a więc także starzenie się włosów.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko