Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
figa1988

figa1988

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 166 postów
Siema. Mam 28 lat i od roku leczę się na niedoczynność tarczycy. Podczas pierwszego badania TSH 5,60norma(0,25-5,0) FT3 2,94(2,60-5,40), FT4 0,76 (0,61-1,12) I anty-mikrosomalne przeciw ciała 460,0 masakra?!!!! (0,00-9,00)i tutaj bez objawów ,nie byłam leczona w ogóle . Dopiero po pół roku,jak osłabł moj organizm mi zaczęły wypadać włosy garściami to pani dr przypisała mi Euthyrox 50 i TSH utrzymywało się w środkowym przedzaiele normy około 3,5. Jak uniknąć przytycia? Tyje sie po zastosowaniu hormonalnej dawki leków, nie chce tego! Pomóżcie jakąś radą %-)
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
diego11

diego11

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 138 postów
Hej. %-) Podobno jak sie prawidłowo dawkuje leki na niedoczynność tarczycy to sie w ogóle nie tyje. Spróbuj brać leki każdego dnia o tej samej porze, o tej samej godzinie i jeść w zupełność normalne posiłki i nie głodzić się. Przekonasz się, że nie przytyjesz! TRzymam kciuki, pozdrawiam ;-)
  • 0

#3
kar1

kar1

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 162 postów
Każdy kto zaczyna leczenie gruczołu tarczycy czy niedoczynności, bądź nadczynności ma problemy z tyciem. Ja też miałam, ale po pół roku juz sie to skończyło i wróciłam do swojej wagi. Spokojnie, bo jak tylko przytyjesz to na krótko. Póżniej po kilku miesiącach kuracji..lepiej sie poczujesz i zrzucisz kilogramki!
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko