Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
panamatu

panamatu

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 136 postów
Siema. Od dwoch lat przyjmuje Letrox w małych dawkach. Lekarz zdiagnozował umnie niedoczynność tarczycy. To było jak miałam 18 lat. Teraz chce zaczać współzyc z moich chlopakiem i obawiam się ,ze tabletki antykoncepcyjne mi szkodza. Przyjmuje dalej letrox i te tabletki. W nocy nie moge spac bo serce mi bije jak oszalałe, jestem płaczliwa marudna w dzień. Ni emam ochoty na nic. Czy moge dalej brać te tabletki antykoncepcyjne?Może właśnie przez nie tak xle się zaczęlam czuc?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
caro234

caro234

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 154 postów
Witam.
Tabletki antykoncepcyjne są niegroźne ;-) Nawet jeśli zażywasz leki hormonalne na niedoczynność tarczycy. Zawierają równiez hormony. JEdnak niektore tabletki sa po prostu nieodpowiednie dla naszego organizmu i wywolują skutki uboczne.
Po moich miałam zaparcia i czasami silne migreny. Zmieniłam tabletki i odrazu poczułam sie lepiej .
  • 0

#3
usa76

usa76

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 141 postów
Tarczyca, która poddana jest działaniu tak wielu hormonów może zaburzac funkcjonowanie niektorych narządów.
U mojej znajomej, która jest również ma niedoczynność po jakimś czasie zrobił sie guzek. Po usunięcie guzka stwierdzono, że jest bezpłodna.
Zrób lepiej badania TSH i USG tarczycy, a następnie pokaż dla endokrynologa, który pozwoli ci lub nie zazywać antykoncepcje.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko