Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nerwica brak apetytu

- - - - - nerwica brak apetytu nerwica brak apetytu

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
white.smile

white.smile

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 177 postów
Witam wszystkich;). Od kilku dni nie mam apetytu. Biorę te same leki co zawsze na nerwicę. Wypisał mi je lekarz kilka miesiecy temu. Dopiero teraz nie mam ochoty na jedzenie .Mieszkam sam, więc nawet po pracy już sobie nie robie nic na kolację. Ide spac i jem rano lekki posiłek. Schudłem juz 6 kilogramów. Czy brak apetytu to skutek uboczny stosowania leków?
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
polaris99

polaris99

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 133 postów
Osoby chore na nerwicę chudną w szybkim tempie. Ci, którzy zaczęli leczenie wracają do zdrowia pomału i mają większy apetyt, chęć do wychodzenia i rozmów z innymi. Może to nie skutek uboczny ,ale po prostu twoja reakcja na jakieś stresy w pracy.
  • 0

#3
23Kleo

23Kleo

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 87 postów
Cześć. Ja choruje na nerwicę i dwa razy zmieniałem leki, również z powodu tego, że miałem skutki uboczne. Warto zmienić leki, żeby potem nie mieć innych problemów typu anoreksja. Do tego właśnie prowadzą małe posiłki w ciagu dnia.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko