Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nawrócony na Trening Push & Pull

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
wieju80

wieju80

    Wczuwa się w forum

  • Nowi na forum
  • PipPip
  • 114 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Żywiec
    • Staż [mies.]: O mnie
    Witam!
    Jestem Marcin, przygodę z siłką zacząłem dawno temu w wieku 19 lat, obecnie 32, wzloty i upadki w tym nawet 2-letnia przerwa, generalnie od zawsze ćwiczyłem jak chłopak z blokowiska czyli klata i łapa a nogi jak patyczki. Do tego brak diety, brak kasy na odżywki czyli dobra zabawa była ale efekty raczej marne jak na ten staż. Na profesjonalną siłownie chodzę dopiero od roku, miesiąc temu dołączyłem wreszcie nogi i brzuch i trafiłem na Wasze forum. Czuję się "nawrócony" po przeczytaniu setki postów i na przyszły tydzień układam dietę na masę (żona już przekonana więc będzie dobrze) Przy 172cm wzrostu 75kg to nie najgorzej ale ta waga stoi już od prawie roku więc chciałbym coś jeszcze ruszyć przez zimę zanim przejdę do redukcji (nawiasem mówiąc redukcji również nigdy w życiu nie robiłem).
    Ale po co tu jestem. Otóż chciałbym przeczytać parę komentarzy co do planu treningowego, który ułożył mi specjalista KFD. Push&Pull 3dniowy (limit 3dni bo jestem dość zapracowany). Łącznie 5 serii na klatkę, 5 serii na barki, 3 serie na triceps i 3 na uda a w pullu - 5 serii na uda, 5 serii na plecy, 3!serie na biceps i 3xszrugsy + przedramię do tego brzuch po każdym treningu.
    I tu rodzą się moje mieszane uczucia co do ilości serii, obecnie robiłem nawet 15 serii na klatkę, plecy, barki, nogi, 12serii na biceps i triceps.. również w planie 3dniowym czyli generalnie 3x więcej serii podczas ćwiczeń na poszczególne partie. Nie wiem czy to rzeczywiście było za dużo, zastój w masie tłumaczyłem raczej brakiem diety..
    Od przyszłego tygodnia ruszam z ściśle opracowaną dietą (na podstawie Waszych postów) i robię to pierwszy raz w życiu. Sami wiecie ile to wymaga wyrzeczeń i naprawdę boję się rozczarowania, że za 3,4 miesiące okaże się, że dalej nic się nie ruszyło bo owszem - dieta lux ale bodziec na treningu za słaby.. 3 serie na bicka? Boje się że ledwo zdążę go rozgrzać..
    Takie są moje obawy i mam nadzieję, że rozwieją się one po kilku komentarzach..
    Pozdrawiam
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Mohitos

    Mohitos

      <img align="absMiddle" src="img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4420 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: troche
    mam to samo jak ty ze boje sie jak jest tak malo seri, ale mowisz ze masz 3 dniowy... ja jak robie 4 np po 4 serie bicka ale to jest 2 razy w tyg do tego laczysz np. bica z plecami to tez juz troche sie rozgrzewa. Nad seriami w tym planie trzeba kombinowac i chyba najlepiej jakbys dal rade 4razy w tyg. Tutaj masz moj temat moze cos Ci sie rozsiwetli tylko ze troche inna wersja pushpull http://www.kfd.pl/no...owy-164303.html
    Oczywiscie niech ktos bardziej rozeznany w tych treningach Ci jeszcze odpowie ;)
    • 1

    #3
    Ł

    Ł

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5609 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:doznań
    • Staż [mies.]: ★★★★
    Objętość jest OK jak na pierwszy kontakt z P&P. Taka objętość wynika z tego, że:

    > w push&pull dobrane są do siebie partie współpracujące - tj. przy klatce ćwiczysz barki, więc na barki mniej a w obu tych ćwiczysz triceps, wiec tu jeszcze większe obcięcie ilości
    > przy treningu 3x w tyg, co 2 tyg każdą z partii wykonujesz dwukrotnie w tygodniu, anie raz jak w zwykłym splicie więc pojedynczy trening nie może być napakowany seriami.

    Dzięki powyższym trening ten jest krótki i intensywny B-)

    Tu problemem jest tylko Twoja bariera psychiczna - sam napisałeś, że wyrosłeś na treningach klatka+biceps. Daj sobie czas na przyzwyczajanie się do zupełnie nowego systemu treningowego. Wyciśnij z niego ile się da, skoncentruj się, osiągnij dużą intensywność treningu, pilnuj techniki, nie oszczędzaj ciężaru w najważniejszych ćwiczeniach, nie rób za długich przerw :-)
    • 1

    #4
    wieju80

    wieju80

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 114 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Żywiec
    • Staż [mies.]: O mnie
    A jak podejść do kwestii rozgrzewki, skoro będzie mało serii a dość dużym ciężarem przy treningu na masę.. Stawy już nie te same co za nastolatka :) Zwykle robiłem jakieś serie rozgrzewkowe a później piramidkę a teraz przy tej intensywności i zmniejszonej liczbie serii, jak podejść do sprawy?
    • 0

    #5
    Ł

    Ł

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5609 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:doznań
    • Staż [mies.]: ★★★★
    Przed treningiem standardowo: opcjonalnie krótkie aero, potem skłony wymachy i rozciągania. Dzięki temu, że P&P ma przemyślane połączenie partii wystarczy 1-2 serie rozgrzewkowe na początku treningu. Tj w Push możesz wykonać wyciskanie płasko oraz wyciskanie stojąc i potem właściwy normalny trening. Nie wykonujesz już serii rozgrzewkowych przed barkami i tricepsem. W pull może to być np. seria wyciągu górnego i przysiadu.
    • 1

    #6
    wieju80

    wieju80

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 114 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Żywiec
    • Staż [mies.]: O mnie
    Dzięki, motywacja jest a to przecież najważniejsze, dam znać za jakiś czas jak się przyjął nowy trening.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko