Skocz do zawartości


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
sokrates88

sokrates88

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 156 postów
Witam. Mam na imie Magda.Od 4 lat choruje na nadczynność tarczycy.Brałam Strumazol przez większość czasu. Jak lekarz zobaczył, że nie ma konkretnych rezultatów zmienił mi lek. Poddalam się leczeniu radiologiem. Po tym zabiegu popadlam w głeboka niedoczynność i bralam euthyrox 150. Juz rok temu wyniki sie poprawily i endokrynolog zlecił mi euthyrox125.Tydzien temu mialam kontrole i okazalo sie ze znowu popadlam w nadczynnosc .Wiedzialam co sie dzieje, ponieważ już czułam sie non stop zmeczenie,senna , czułam,że serce mi bije jak oszalałe.Co jest przyczyna nawracajacej nadczynnosci? Staram sie o dziecko, ale nie wychodzi. Lekarze nie chca juz mnie leczyc jodem, bo mowia, że to źle działa, jak ktoś chce zajść w ciąże. Co mam robić, zmienić lekarza? Koszmarnie się czuje.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
scrabble22

scrabble22

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 156 postów
Witaj. Przede wszystkim zrezygnuj narazie z dziecka %-) . Masz chora tarczycę -nadczynność która nawraca się po pewnym czasie. To poważna sprawa zwłaszcza, jesli ktos leczy sie tyle lat i nie widać rezultatów. Musisz zadbać o siebie. Będziesz miała dziecko, a jak ono od malego juz bedzie mialo problemy z tarczycą?Dlatego poczekaj z dzieckiem i porob badania jeszcze raz u innego lakarza. Znaja leki, które ci pomoga i wtedy staraj sie o dziecko. Powodzenia %) %)
  • 0

#3
koza_jr

koza_jr

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 171 postów
Możliwe, ze Twoje dziecko nie będzie zdrowe, skoro masz takie zaburzenia hormonalne. Lepiej skonsultuj to wszystko z lekarzami. Dzieci leczyć tez trzeba miec pieniadze. Tarczyca jest bardzo mecząca i zdarza się, że jest poprawa ,a raptem nawrót złego samopoczucia. Wiem ,bo moja siostra ma nadczynność tez bierze leki. Ale trzeba jakoś radzić%-) pozdrawiam!
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko