Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nasza-Klasa

- - - - -

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
~Majkel

~Majkel

    Na KFD prawie jak w domu ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 1728 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stąd
    Natknąłem się na taki filmik. Ma już trochę ale wstawiam, może niektórym coś przemówi do rozsądku. Z początku śmiesznie było ale na zdrowy rozum trochę racji jest.... %-) a wy co o tym myślicie?

    BTW nie wstawiam do działu humor bo dosyć mądry film jak dla mnie. Jeżeli uznacie, że trzeba przesunąć no to okej ;]



    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    #2
    Szy3ki

    Szy3ki

      Spam to mój żywioł

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5144 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    DObrze chłopak prawi %)

    1.Komentarze pod zdjęciami - Obojetnie jak wyjdziesz czy Masakrycznie zle czy dobrze komentarz zawsze będzie typu slicznie , ale sexi itp %-)

    2.Pisanie imion i naziwsk z jakimiś znaczkami itp. jest UTRUDNIENIEM jesli ktoś was szuka bo np. szukama PAWŁA KOWALSKIEGO ... - Szukamy i nam nie znajduje po jakimś czasie On nas zaprasza czy jakomś cudem na niego trafilismy i co sie okazuje ? - że miał w nazwisku dodaną jakąś GWIAZDKE czy cos przez co nam nie wyszukało

    3.Znajomi 1000 znajomych z czego rozmawia dana osoba z 50 %) Przykład mojej koleżanki ma 1200 coś znajomych a dodaje każdego kogo np. mineła na dysce - I to już jest jej znajomy a nawet mu cześc nie powiedziała %)
    • 0

    #3
    Mahmed90

    Mahmed90

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 59 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Usunąłęm konto z nk tydzien temu. Miałem je hmm z 3lata jakos poczatki jak nk sie rozkrecalo:) Przed tem mialem konto na Fotka.pl znudzilo mi sie ze wzgledu na wymyslanie i "ulepszanie" portalu affff.. Nk usunąłem z podobnego powodu za duzo tandeta sie tam robila;] Jestem teraz na Fecebooku i zauwazam ze w Ch** wiary tam emigruje... Kieds widzialem nawet tekiego Demota "Emigracja z nk na fb rozpoczęta" :D RACJA
    • 0

    #4
    Fuuton

    Fuuton

      Super spamer

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8461 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    No koleś ma poprawny to myślenia jednak wiedza o tym tylko ci "myślący" adresaci tego filmiku i tak go tylko obśmieją ja mam konto na nk i fotce i jakoś nie zamierzam usuwać tylko dlatego ze jest tam dziecinada :)

    Lubie się pośmiać z chłopaczków JP i tych dzieci z pensja ojca na stole i czerwonym johnym który kupili w sześciu ;p
    • 0

    #5
    mlody_17

    mlody_17

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 198 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 58
    szczerze dla mnie te wszystkie portale sa poprostu smieszne...cały facebook kolejny śmieszny portal w którym dzieci internetu szaleją... tak a na NK im wiecej znajomych to tym fajniejszy chyba jestes albo bardziej śmieszny... koleś z filmiku ma 100% racji ...
    • 0

    #6
    el polaco

    el polaco

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 401 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Olsztyn
    • Staż [mies.]: 61
    A dla mnie śmieszne jest narzekanie na NK, na tą dzieciarnię itp. Opisy pod zdjęciami wam nie pasują można to zablokować.

    Ja olewam całe to dziadostwo na NK a jak mam potrzebę to piszę do jakiegoś starego znajomego. Na śledzika, jakieś prezenty i badziewne opisy nie zwracam uwagi w ogóle. Korzystam tylko z możliwości odnalezienia starych znajomych. A dziecinne to jest narzekanie na to wszystko i obrażanie się, bo można to po prostu olać. Ale jak ktoś siedzi 17 godzin dziennie z głową w monitorze to się nie dziwie, że się czepia takich rzeczy.

    A koleś z filmiku równie dziecinny jak ta dzieciarnia z NK. BO po **uj wchodzi na profile dziecka co ma 700 znajomych i 200 zdjęć? Zajmij się typie swoim kontem i swoimi znajomymi, myśli że świat zbawi. Przypomina starego dziada który wrzeszczy na dzieciaki grajace przed blokiem (**uj mu to przeszkadza ze młodzież sie bawi ale profilaktycznie młodzież zjedzie).

    Taka moja opinia.
    • 0

    #7
    patomar

    patomar

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3502 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WO
    • Staż [mies.]: %)
    Ja powiem od siebie że idea naszej klasy jest dobra, tylko zeszła na złą stronę.
    A sexi fotki koleżanek są w porządku %-)
    • 0

    #8
    constantino

    constantino

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 443 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    ja mam 222 znajomych ktorych znam z reala ,fikcyjnych i ktorych nie znam nie przyjmuje,2 zdjecia moze kiedys beda 3:) . rzadko zagladam bo nudzi sie troche a szczegolnie jak ktos dzien w dzien robi fotke swojej mordy i dodaje prawie identyczne zdjecie, to wypierniczam od razu ze znajomych

    aha i najbardziej mnie rozpier... to jak ktos robi sobie fotke przy czyims samochodzie i dodaje....to juz jest żenua
    • 0

    #9
    constantino

    constantino

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 443 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    ale z drugiej strony mozna to olac . przeciez na fotce,nawet czasem na tym forum zdarzy sie ktos co pisze takie bzdury ze sie czytac odechciewa ale to nie znaczy ze trzeba zaraz kasowac konto,wszedzie jest pelno oszołomow no i nic sie nie da z trym zrobic
    • 0

    #10
    ~Łukasz

    ~Łukasz

      teamKFD

    • KFD Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9191 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kyfydy
    %-)
    EMO.

    A czy żegnanie się z użytkownikami poprzez jakiś ogólnodostępny filmik np. na YT nie jest czasem czymś ułomnym i dziecinnym jak nie które komenty czy łańcuszki? %)
    Generalnie żenada.
    • 0

    #11
    ~Game

    ~Game

      Turysta

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15176 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:pełne rozkoszy
    Dzięki tym fotkom czasem można się dowiedzieć, że koleżance w końcu urosły cycki %-)

    A poza tym wszystko jest dla ludzi.
    • 0

    #12
    gegard

    gegard

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 16 postów
  • Wiek: 30
    • Staż [mies.]: >24
    Boże ale typo!!

    Ogólnie macie dużo racji, zwłaszcza, z tymi znajomymi, co nie mówią cześć, a mają mnie na n-k

    Wklejanie swojej mordy dzień w dzień też jest ostro denerwujące.

    Ale za portalami społecznościowymi przemawia jeszcze jedno! Ja np: przez facebooka czy n-k znajduję ludzi ze środowiska sw i robię z nimi wywiady. Jakaś tam korzyść z posiadania konta jest, a może nawet ktoś się troszeczkę wypromuję.

    Co do starych znajomych to się nie wypowiadam, bo ja wolę napisać SMS do kraju UE niż na NK.

    Ogólnie filmik trochę dziwny.

    Pozdrawiam
    • 0

    #13
    Mahmed90

    Mahmed90

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 59 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    No Wszystko jest dla ludzi, ale nie z wszystkiego ludzie potrafią korzystać';]
    • 0

    #14
    ~Łukasz

    ~Łukasz

      teamKFD

    • KFD Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9191 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:kyfydy
    Nawet jeśli coś nam nie pasuje to nie powód by nakręcać tego typu filmiki. Nie podoba się kasuje konto i tyle. A nie publicznie się żegnać jakby to nie wiadomo co to było.
    • 0

    #15
    kaembee

    kaembee

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPip
    • 171 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: na +
    oglądnąłem do 2 minuty i dalej nie mogę.. chyba ten koleś jest dla mnie bardziej żałosny niż Ci ludzie, o których mówi..
    Co do nk, to każdy korzysta z tego portalu w taki sposób jaki mu się podoba.. jedni lubią zbierać znaczki, inni wolą wąchać klej ze znaczków. Tyle w tym temacie.
    • 0

    #16
    Panek

    Panek

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 371 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: long
    Gada mądre rzeczy ale żeby gadać że usuwa konto na nk? Hah ;D
    • 0

    #17
    ~Majkel

    ~Majkel

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1728 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stąd

    %-)
    EMO.

    A czy żegnanie się z użytkownikami poprzez jakiś ogólnodostępny filmik np. na YT nie jest czasem czymś ułomnym i dziecinnym jak nie które komenty czy łańcuszki? %)
    Generalnie żenada.



    Łukasz co do kwesti nagrania filmiku zgadzam się :) Ogólnie to mi to wisi co inni robią bo ja robię swoje i trzymam swój poziom :) ale nie denerwuje was czasami jeżeli wchodzisz w pocztę a tam wiadomość typu" "odwiedź mnie... napisane w języku "pokoemonów" i link do strony bezsensownej... ?

    Dzięki tym fotkom czasem można się dowiedzieć, że koleżance w końcu urosły cycki %)

    A poza tym wszystko jest dla ludzi.



    Game pozamiatał %) hehehe

    fakt.. wszystko jest dla ludzi %)
    • 0

    #18
    Bez1mienny

    Bez1mienny

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 296 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PODHALE
    • Staż [mies.]: 4
    nasza klasa miejsce bazy zdjec policji
    • 0

    #19
    PLMOKN

    PLMOKN

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2539 postów
    • Płeć:b/d

    Dzięki tym fotkom czasem można się dowiedzieć, że koleżance w końcu urosły cycki %-)


    I tak większość wypycha watą do zdjęć...

    http://naszaklasa.blox.pl/html
    • 0

    #20
    mamvga

    mamvga

      34latek robi miensnie xD XD :p ;P

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2544 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:ełrochem
    • Staż [mies.]: 10lat
    ja miałem 40 znajmoch i ani jednego zdjęcia
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników