Skocz do zawartości

Zdjęcie

Naprawa metabolizmu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
River77

River77

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Cześć,

 

Mam pytanie odnośnie przeprowadzenia sukcesywnej redukcji.Moim głownym problemem jest metabolizm,który po wielu miesiącach spożywania za małej liczby kalorii mocno spowolnił,ponieważ mimo spożywania małej liczby kalorii i ćwiczęń aerobowych waga stoi.Moim celem jest redukcja,ale nie wiem jak się za to zabrać, żeby to miało ręce i nogi dlatego mam do Was kilka pytań :

 

1.Przy wzroście 170cm i wadze 87kg na kalkulatorze ar.pl wyliczyło mi, że muszę spożywać około 3300kcal żeby utrzymać wagę.Czy od tej wartości kcal powinienem zakończyć naprawę metabolizmu,czy jeszcze dodać?

 

2.Czy zaczęcie od 2000kcal i dodawnie 100kcal co tydzień będzie dobrym pomysłem ?

 

3.Czy podczas podnoszenia kalorii powinienem zrezygnować z treningów i dopiero po osiągnięciu pułapu np, 3300kcal zacząć redukcję wraz z treningami ?

 

4.Czy można od początku treningów robić cardio,czy na początek waga powinna lecieć po samych treningach siłowych?

 

Liczę na Waszą pomoc.


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Shotgun89

Shotgun89

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Zbanowany
  • PipPipPipPip
  • 1109 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna

    To, że waga się zatrzymała nie ma nic wspólnego ze spowolnieniem metabolizmu. W zasadzie takie zjawisko nie istnieje, można go rozregulować przez niewłaściwe odżywianie ale nie spowolnić.


    • 0

    #3
    JakTyToRobisz

    JakTyToRobisz

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6033 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    autorze: wrzuć na forum schemat diety z jednego dnia, są treningi siłowe? ile razy w tygodniu? tryb siedzący w ciągu dnia czy praca fizyczna? jesteś aktywny w ciągu dnia? (tj. wozisz 4 litery autem czy dużo spacerujesz/jeździsz na rowerze), jak intensywne jest to cardio?

    jesz za mało i waga nie spada - to raczej z uwagi na fakt że nasz organizm szybko adaptuje się do warunków jakie mu zafundowałeś, jeśli za szybko uciąłeś kcal a na dodatek trenowałeś siłowo/cardio to Twój organizm zaczął się bronić, magazynując to co mu pozostało.

    Dlatego redukcja nie może być liniowa, nie możemy odejmować kcal w nieskończoność, musimy ją przeplatać z okresami w których odpoczywamy - wchodzimy w okres lżejszych treningów i większych kcal po to żeby po jakimś czasie wrócić i przykręcić śrubę.

    Podobnie postępujemy na masie - powód dla którego większość kończy się niepowodzeniem to dodawanie kcal bez sensu i logiki, jeśli siła idzie, nie chodzę głodny, nie mam stagnacji, dobrze się czuję na treningu to po jakiego grzyba dodawać jedzenia?? to kończy się świnio masą...


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko