Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nabrać ciała przez wakacje

- - - - - poczatkujacy nabrac ciala przez wakacje masa dieta przyrost odzywka bialko

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#21
KRL

KRL

    przypakowany murzyn przy samochodzie

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2837 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    Wszystko zależy od treningu, diety i regeneracji, a nie od siłowni w której ćwiczymy. Oczywiście mówimy tutaj o treningu z obciążeniem, bo na samymi pompkami i przysiadami bez ciężaru wiele nie zyskamy.
    • 0

    #22
    ~M I S T R Z

    ~M I S T R Z

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3924 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 LAT
    * Ławka regulowana
    * Gryf prosty około 180cm
    * 80 kg obciążenia
    * Regulowane hantle
    * Łamany gryf krótki
    * Drążek do podciągania


    To powinno starczyć do machania w domu. Z tym, że wg mnie plecy w domu zrobić najciężej bez wyciągu.

    Cerna takiego zestawu powinna sie chyba zamknąć w granicach 600-700zł ???

    Edytowany przez Tankiel, 26 czerwiec 2008 - 10:18 .

    • 0

    #23
    Dawdziak

    Dawdziak

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 30
    • Staż [mies.]: 0
    A czy od treningów nabraliście trochę pewności siebie, czy uważacie ze strona fizyczna jest bez znaczenia dla sprawnego żyia?
    • 0

    #24
    Peru

    Peru

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2471 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Pruszków
    • Staż [mies.]: 80
    taki sprzet bedzie ok a co do kasy to jakbyś kupił uzywany to wszyło by taniej, oczywiscie w niezłym stanie
    • 0

    #25
    pukiel

    pukiel

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1444 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Cz-wa
    • Staż [mies.]: 12+
    Co sądzicie o tym sprzęcie. http://aukcja.onet.p...?item=389718100

    Zdaję sobie z tego sprawę, że za taką cenę nie będzie on robić furory, lecz na dzień dzisiejszy powiedzenie ,,jak się coś psuje to wszystko naraz" w moim przypadku ma odzwierciedlenie. Jeśli sprzęt okaże się totalnym ,,chłamem" może warto poczekać jakiś czas i po wydatkach priorytetowych uzbierać na coś lepszego. ??
    • 0

    #26
    ~M I S T R Z

    ~M I S T R Z

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3924 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 LAT

    A czy od treningów nabraliście trochę pewności siebie, czy uważacie ze strona fizyczna jest bez znaczenia dla sprawnego żyia?



    Pewności tak, ale siłownia bić się nie uczy, więc jak przyjdzie coś do czego a nie umiesz sie bić to dupa. Dlatego warto pochodzić na kravke albo coś takiego tez chociaż przez jakiś czas żeby nauczyć sie pewnych podstaw.

    Ławka co podałeś wygląda przyzwoicie na początek i rozsypać sie szybko nie powinna.

    Edytowany przez Tankiel, 26 czerwiec 2008 - 12:35 .

    • 0

    #27
    Peru

    Peru

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2471 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Pruszków
    • Staż [mies.]: 80
    ławka bardzo funkcjonalna, na start na bank wystarczy:) niekoniecznie drozej zanczy lepiej, kupuj smiało:)
    • 0

    #28
    Dawdziak

    Dawdziak

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 30
    • Staż [mies.]: 0
    A co myślicie o tego typu cudach?
    http://www.allegro.pl/item385188703_masywna_lawka_modlitewnik_wyciag_sklep_wawa.html

    Opłaci się kupić jakiś tani atlas czy takim mięsni raczej nie wyrobie?
    http://www.allegro.pl/item388604946_profesionalny_atlas_kulturystyczny_gwarancja_.html
    • 0

    #29
    Peru

    Peru

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2471 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Pruszków
    • Staż [mies.]: 80
    modlitewnik sie przyda, a ten atas to tylko do rozpietek. Chcesz kupić jeden tak??To najlepiej bedzie ta pierwszą ławke kupic bo i wyciag jest, a ławke wyreguluje i moze nawet we jakims stopniu modlitewnik zastapić, jak ustawisz kąt i nnnna stojąco zrobisz
    • 0

    #30
    ~M I S T R Z

    ~M I S T R Z

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3924 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10 LAT
    Taki atlas to lipa, widzialem juz u kumpla. beznadzieja jednym słowem wiec odradzam. A ławka jak najbardziej ok.
    • 0

    #31
    Dawdziak

    Dawdziak

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 30
    • Staż [mies.]: 0
    A cenowo ok? Czy bardziej opłaci się polatać po sklepach. Wiadomo na allegro taniej bo większa konkurencja.
    PS A ten przyrząd zastępujący atlas na ławeczce myślicie że ma taką samą funkcjonalność?
    • 0

    #32
    Peru

    Peru

      KFD to mój dom ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2471 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Pruszków
    • Staż [mies.]: 80
    na allegro najtaniej , kolega kupował i szukał po sklepach a w końcu i tak na allegro kupił, mysle ze ten wyciag a ławeczce Ci wystarczy:) tamten alan miał to ze moges rozpiętki zrobić, ale rozpiętki mozesz na lawce zobić hantlami:)
    • 0

    #33
    Dr X

    Dr X

      generał

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4435 postów
  • Wiek: 41
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:od Ciebie z domu
    • Staż [mies.]: w pyte
    i tak pojdziesz do piekła %)

    http://www.kfd.pl/sw...lad-38885.htmlb

    %) %) %)

    a tak powaznie to trening siłowy dobrze ci zrobi nie tylko ze względu na przyrost masy.

    pozdr.
    • 0

    #34
    Mauritius

    Mauritius

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 13
    Modlitewik to lepiej samemu zrobic, konstrukcja prosta i kasa zaoszczedzona. Ja ci powiem tak, jak zaczynalem w wieku 15 lat, mialem ok 170 cm i ponad 50 kg wagi. Chudokoscisty, malo fatu itd. Nie mialem diety na poczatku i chodzilem 2 razy w tyg. w takim zestawieniu przez 3 miesiace udalo mi sie zrobic pare kg masy i 1 cm w bicku szedl na miesiac. Na poczatku masa ładnie wchodzi, dopiero potem musisz sie ostro zabrac za diete i jak chcesz to odzywki. Ale dla chcacego nic trudnego, chociaz i tak sie troche pozno obudziles. Gdybys zaczal w lutym to juz moglys wygladac znacznie lepiej.
    • 0

    #35
    Dawdziak

    Dawdziak

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 30
    • Staż [mies.]: 0
    Heh dzięki, dobry mobilizujący post. Jeszcze trochę i założę dziennik.

    A Moglibyście doradzić odnośnie atlasu ćwiczeń, myślę ze przydałby mi sie jakiś bo przez internet nie zawsze jest wygodnie, jest wiele rożnych stanowisk i ciężko sie połapać. Jak zapytam na forum jeden powie tak drugi poleci mi inaczej a w atlasie zawsze miałbym podstawę do której mógłbym sie odnieść.

    Edytowany przez Dawdziak, 27 czerwiec 2008 - 21:06 .

    • 0

    #36
    KRL

    KRL

      przypakowany murzyn przy samochodzie

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2837 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    sprawdź
    http://www.kfd.pl/atlas/
    • 0

    #37
    Dawdziak

    Dawdziak

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 30
    • Staż [mies.]: 0
    http://www.allegro.pl/item388819863_okazja_zestaw_72_5kg_najtaniej_nizsza_cena_.html + wysyłka
    Opłaci się czy taniej wyjdzie w sklepie sportowym?
    • 0

    #38
    ~Preto

    ~Preto

      Mała Łapa...:/

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5827 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Miasto Tysiąca Noży
    • Staż [mies.]: 28
    Opłaca sie, w sklepie musisz wydać za gryf długi minimum 100zł, a za każde kg obciążenia minimum 5zł
    • 0

    #39
    Dawdziak

    Dawdziak

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 30
    • Staż [mies.]: 0
    Dobrze, a gryf łamany do jakiego stopnia ma byc wygięty. Ten nie jest za słabo? Bo widziałem tez takie mocno wygięte,
    • 0

    #40
    darek2218

    darek2218

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1501 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Świętokrzyskie
    • Staż [mies.]: 30
    to jest najmniej łamany najlepszy był by srednio łamany
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko