Skocz do zawartości

Zdjęcie

Muscletech Hydroxycut Hardcore + Nanox 9

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
donharon

donharon

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam, Mam 21 lat mam 178 cm wzrostu i ważę 80 kg. Od dawna ćwiczę już jakiś 2 lata, ale nie są to systematyczne ćwiczenia nie ma żadnej diety jeżeli była nie trwała ona dłużej niż 7 dni zdażały się przerwy od treningów na 2 3 tygodnie nawet 2 miesiące. Jeżeli chodzi o treningi siłowe. Natomiast zawsze starałem się minimum co 2-3 dni biegać po 3 km jeździłem rowerem czasami po 60km. Od 4 miesięcy zaczołem ćwiczyć intensywnie przestrzegać w miarę dietę choć itak mam z tym problemy. Więc tak:
Mój trening:
Poniedziałek: biceps, przedramie i na koniec areoby 30 minut biegu w tym 15 intensywnego, 30 minut jazdy rowerem zaraz po bieganiu na koniec robię brzuszki 100 na maszynie, 100 leżąc i 36 podnosząc nogi do góry wisząc w powietrzu.
Wtorek tylko areoby tak jak w poniedziałek
Środa: klatka i areoby takie jak w poniedziałek
Czwartek: areoby jak w poniedziałek;]
Piątek: triceps i barki no i oczywiście areoby
Sobota: tutaj różnie jak ćwicze to tylko areoby jak w poniedziałek
Niedziela wolne. To moje święto jem co popadnie.

Dieta: 3 posiłki dziennie
rano(8:00): najczęściej same owoce(troche kiwi, ananasa, winogrona, brzoskwini) płatki 200 kalorii + 100 kalorii z melka białego
obiad(około 12:00): kurczak prawie codziennie do tego jakieś warzywa troche sałaty ogórka i papryki
kolacja(19:00):tutaj znów pojawia się kurczak + warzywa czasami jakaś lazania

Obiadów nie gotuje chodzę na stołówke. Powiedzmy że jestem w miejscu gdzie nie mam możliwości zrobienia sobie jedzenia. Oczywiście na stołówce jest rozmaite jedzenie ale akurat jem to co podałem i jakoś mi smakuje no i jeszcze się tym nie przejadłem. Jeszcze jedna sprawa zawsze na kolacje są lody nie moge ich sobie odmówić nie są to małe lody zapewne 500 kalorii to one mają.

Na siłownie chodzę zawsze około 23 i ćwiczę tak do około 01:00 tego nie jestem w stanie zmienić taka praca. Po siłowni nie jem nic ide się kompać i spać. Moge możliwośc zjedzenia ale chcę schudnąc i nie jem.

Więc tak po tych 4 tygodniach treningu nie schudłem zbyt wiele zaledwie 2kg(dodam że rzuciłem palenie a ponoć sie tyje po rzuceniu). Jedyne co zauważyłem to że nie mam już takiego odstającego brzucha i no zaczeło być widać odrobine mięśnie. Dodam że od tych 4 tygodni biorę odżywkę Muscetech hydrohycut advanced.

Mój cel:
zgubić ten cholerny brzuch i powiem że chciałbym mieć prawe kaloryfer(tak chyba jestem jakiś zjeba..y) Planuje przeżucić sie na odżywkę muscletech hydroxycut hardcore i do tego brać nanox9, dlatego że chcę nabrać też żeźby i siły. Jak wyglądam od pasa w górę mam odstający brzuch reszta zalana nie znacznie tłuszczem troche odstające piersi ale zauważyłem żą się trochę rozciągneły i mniej odstają, ale nadal mnie nie zadowalają. Jeżeli chodzi o nogi to nie zarzucam im nic wręcz jestem z nich zadowolony.

Wiem że z mojego eseju zbyt wiele nie wynika:D ale przejdę do rzeczy. Moje pytania:
1. Czy mogę brać te dwie odrzywki(muscletech hydroxycut hardcore, nanox9) na raz i jaki będzie tgo efekt?? Czy schudne jednocześnie nabierając rzeźby siły i tracąc tłuszcz??
2. Co proponujecie mi zmienić?

Jestem totalnym amatorem nie znam się wiem że to co napisałem jest chyba troche nie dorzeczne ale tak robię i ćwicze. Prosze o szczere uwagi. Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję.

Dodam jeszcze że przez najbliższe 4 miesiące będe miał czas w tych godzinach które podałem i napewno będe ćwiczyć. Może innaczej to moje jedyne 4 miesiące żeby się zmienić, a później to starać już się to utrzymać. Pozdrawiam;]
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
najen

najen

    Brain Surgery

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7045 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Wnioskuje,chcesz nabrać masy mięśniowej,zarazem wyrzeźbić ciało.Nie da się.
Wpierw masujesz później wyrzeźbiasz.

Co do suplementów DIETY,nie dadzą ci one efektów ze względu że nie masz podstawy (DIETY).
Suplement to dodatki do diety,skoro jej nie posiadasz nie potrzebujesz suplementów.
Zacznij stosować odpowiednią dietę,skoro chcesz schudnąć to dieta low carb i wykonywany treningi siłowy dodawszy aeroby.
  • 0

#3
pierek

pierek

    KFD to mój dom ;)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2130 postów
  • Wiek: 38
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:moje a w nim
    • Staż [mies.]: lata
    po 1 zacznij ćwiczyć także plecy - nie wiem czy przeoczyłeś i nie wpisałeś czy pleców faktycznie nie ćwiczysz...
    po 2 suplementacja = dodatek. Jeżeli dieta szwankuje, a ćwiczenia są niekompletne ( ok, nie ćwiczysz nóg, bo biegasz, ale gdzie plecy i brzuch? każda partia mięśniowa stymuluje wytwarzanie hormonu wzrostu czy testosteronu, więc im więcej ćwiczysz bądź co bądź największą partię mięśniową jaką są plecy, tym większa rośnie klata czy biceps!) to nie masz co liczyć na Bóg wie jakie efekty...

    Dziwi mnie że przez 2 lata ćwiczeń nie poukładałeś sobie tego należycie. to tak jak z nauką czegokolwiek, nie uczysz się = dostajesz 1, uczysz się "po łebkach" zazwyczaj wpada nie więcej niż 3... dobre i bardzo dobre efekty zarezerwowane są dla tych co traktują sprawę bardzo poważnie i pilnują wszystkiego: Diety, odpowiedniego treningu, suplementacji, czasu na regenerację.
    Przeanalizuj swoje dotychczasowe podejście i popraw niedociągnięcia, a zaczniesz wyglądać tak jak chcesz.

    P.S tak jak Drag napisał, albo MASA, ablo RZEŹBA ... drogi na skróty nie ma, ale za to efekty wynagradzaja starania %)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko