Skocz do zawartości

Zdjęcie

Muay Thai - rozciąganie pod kopnięcia

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Peszeq

Peszeq

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 67 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Niepołomice
    Witam a więc mam pytanie możecie mi podać parę dobrych ćwiczeń na rozciąganie ?
    Albo co robić żebym mógł albo starał się już uderzać w wysokich kopnięciach high kick.. ?
    Chce to dopracować przez wakacje,ale nie mogę znaleźć czegoś dobrego po prostu nie wiem co jest dobre.. ?
    Co powiecie ?
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    pwkszn

    pwkszn

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 5 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Pamiętaj żeby przed ćwiczeniami dobrze się rozgrzać. Osobiście na rozciąganie praktykuję dużo ćwiczeń. Przy rozgrzewaniu polecam minutę luźnych podskoków, później możesz dodać "kan kan'a" i stopniowo zwiększać ilość np. na 2 razy, później na 3 itd. Następnie podnoś prawą nogę do lewej ręki, i odpowiednio lewą do prawej - wystawiając rękę, nie koniecznie noga musi być wyprostowana, ważne aby ręka była równolegle do podłoża i powinieneś dotykać palców u stopy w najwyższym punkcie. Możesz zastosować rozciąganie w miejscu np. siad płotkarski i skłony do nóg. Siad w rozkroku i skłony. Na zakończenie ćwiczeń możesz starać się robić "koła" nogą, podnieść na maksymalną wysokość, ale tak by nic nie naderwać i kierować nogę najpierw do zewnątrz, następnie do wewnątrz, oraz do środka. To takie kilka propozycji. Jeżeli wpiszesz w google "ćwiczenia na rozciąganie" na pewno będziesz miał to dokładniej opisane przez różnych ekspertów.
    • 1

    #3
    FastAndFurious

    FastAndFurious

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 690 postów
  • Wiek: 45
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 154
    Systematycznosc, czas, cierpliwosc. Duzo zalezy od genetyki. Ale powszechna slaboscia tych, ktorzy rozciagneli sie bardzo szybko jest brak dynamiki. Sam to mialem, po roku treningow siadalem w obu szpagatach, ale kopnieciom brakowalo dynamiki i sily. Sa ludzie, ktorzy nigdy sie dobzre nie rozciagna i wtedy powinni sie skupic na niskich kopnieciach i technikach recznych. Wysokie kopniecia sa ryzykowne i latwe do unikniecia, dlatego sens ich wykonywania jest tylko wtedy, kiedy sa swietnie opanowane.

    Edytowany przez FastAndFurious, 13 wrzesień 2012 - 10:12 .

    • 2




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko