Skocz do zawartości

Zdjęcie

Moje Foteczki

- - - - - moje foteczki

  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany

#1
dawidd

dawidd

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 10 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 12
    Rekord na klate 62kg na serie 50kg. W bicepsie 32cm w klacie 100,5

    Wiem ze niebyło sensu po takim małym starzu wrzucac fotki :P ale sami ocencie
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Dodos2

    Dodos2

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 58 postów
  • Wiek: 32
    • Staż [mies.]: 4lata

    Wiem ze niebyło sensu po takim małym starzu wrzucac fotki :P

    To po co je wrzuciles?
    • 0

    #3
    user12

    user12

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 78 postów
  • Wiek: 32
    • Miasto:Kraków
    cwicz,cwicz,za rok pokaz fotki to wtedy ocenimy,a te zdjecia zachowaj sobie na pamiatke :)
    • 0

    #4
    piechu_krzychu

    piechu_krzychu

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 29
    • Staż [mies.]: 6
    no prawda nie ma sensu wlepiac tu te fotki!!!!!!!!!! wsadz tak za roczek do porownania jakie osiagi zrobiles!! to sie oceni......ćwicz dalej i wytrwale to cos bedzie.............POZDRO :))))))))
    • 0

    #5
    KO.

    KO.

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3671 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Żory
    • Staż [mies.]: sezon
    co chciales pokazac wklejajac tu te fotki ??
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko