Skocz do zawartości

Zdjęcie

Moja transformacja 12 miesięczna do oceny

* * * * - 3 głosów

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Pragnienie1

Pragnienie1

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 0 postów
Witam koledzy. Chcialbym podzielic sie z Wami mojm amatorskim filmikem mojej malej transformacji ciala (12 miesiecy). Powiedzcie co sadzicie. Co sadzicie?

Załączone pliki


  • -18

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Ghost_

Ghost_

    Magician

  • Mod
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 7472 postów
  • Płeć:Mężczyzna
a gdzie jest jak wyglądałeś na początku ?

However lipa
  • 0

#3
gotopower

gotopower

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3295 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Gdańsk
    • Staż [mies.]: ??
    Nie jest zle przydalo by sie zdjecie przed 12 miesiecy dla porownania ;)
    • 0

    #4
    ksieciu9

    ksieciu9

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7
    No kurde bardzo ładnie ale jak koledzy piszą wrzuć jakieś fotki z czasu jak byłeś w punkcie "G" dla porównania.Gratuluję wytrwałości teraz masóweczka do 100kg ha ha i bedzie kawał chłopa.Pozdro.
    • 0

    #5
    Kratos88

    Kratos88

      <img align="absMiddle" src="/img/premium.gif" alt="" /> KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2780 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Tylko Polska
    • Staż [mies.]: 110+SW
    Na filmiku są przecież ujęcia z jego początków.

    tak czy inaczej, dupy nie urywa.
    • 0

    #6
    czarecki

    czarecki

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 826 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Morąg
    • Staż [mies.]: 2 lata
    Luknęli powierzchownie na temat i piszą jak w większości smuty, żeby mieć tysiące postów nabitych. Na filmiku wsaystko jest. Ujęcia przed i po okresie 12 miesięcy. Kratos może dla Ciebie szału nie ma bo nie każdy chce być wielką skoksowaną świnią i dlatego nie żre supli jak tik taków. Gościu dobry progres.
    • 3

    #7
    Chilly

    Chilly

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 932 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 50
    na razie to nie ma czym się podniecać, ładnie zredukował ale to nie znaczy że od razu musi wstawiać na yt jaki to on nie jest natural pro elo elo520.:cozagopek:
    • 0

    #8
    adin(L)

    adin(L)

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3763 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:moje, a w nim. . .
    Twoja wiedza jest pseudowiedzą, a Ty tak naprawdę robisz z siebie pajaca na tych filmikach.

    Co do transformacji, to gratuluje.
    • 1

    #9
    T-R

    T-R

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 749 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa
    • Staż [mies.]: długi
    Transformacja ok, ale nie jest to nic specjalnego pierwsza sprawa. Druga - najważniejsza, więcej pokory kolego "grecki bogu" %)%)%) takie wypowiedzi nie tutaj, na fotce sobie daj podpis tego typu. pozdro
    • 0

    #10
    Ghost_

    Ghost_

      Magician

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 7472 postów
    • Płeć:Mężczyzna

    *
    POPULARNY

    Luknęli powierzchownie na temat i piszą jak w większości smuty, żeby mieć tysiące postów nabitych. Na filmiku wsaystko jest. Ujęcia przed i po okresie 12 miesięcy. Kratos może dla Ciebie szału nie ma bo nie każdy chce być wielką skoksowaną świnią i dlatego nie żre supli jak tik taków. Gościu dobry progres.

    tak życiowym celem nas tutaj jest nabicie kilku tysięcy postów, lol. i nie pierdziel tutaj o 'żarciu supli' bo na zwykłej diecie z dodatnim bilansem można super rosnąć.
    Autor wygląda jakby robił reklame jakiegos syfu[suple w tle,plakaty]
    zajeżdża trochę homosiem

    ale to co gościu gadasz[dopiero teraz oglądam z dźwiękiem]. Człowieku o czym ty mówisz, NO NAPRAWDĘ MYŚLAŁEM że wbijasz TONY koksu %%)
    w 12 miechów można zrobić 40 w witce od kompletnego suchara, na dobrej diecie, a tu nic ciekawego ni ma :crying:
    sad but true ;)
    pytacie pokaż pokaż. na gównianej diecie, z niskim bfem bo jestem ektomorfikiem z 28 zrobiłem 37.
    dieta to masa kcal i bardzo dobre mikro-makro a nie jedzenie kilku torebek ryżu i płakanie że się nie rośnie.
    i co nie da się? chodzi mi o wykorzystanie wiedzy, nie popełnianie mnóstwa błędów jak typowy początkujący, a koleś na filmiku twierdzi że ma MEGA wiedzę w temacie...

    Ktoś pyta dlaczego jest tak mało osób ? Bo mało osób ma kasę na to żeby się dobrze odżywiać oraz mało samozaparcia.


    a to że schudł spoko bo dał radę, ale mi chodzi o te jego szczycenie się sylwetką'greckiego boga' %%)
    suple nic nie warte ? nic nie warta jest twoja pseudowiedza :brawo:

    ale dowaliłeś:

    "osiągnąłem lepszą sylwetkę niż większość dietetyków i trenerów personalnych %) "

    hahaha przykłady z forum : Kluszczu,Olympic . rzeczywiście jesteś zajebistszy.
    mówisz że nie potrzeba supli do zbudowania genialnej sylwetki, tylko po czym to wnioskujesz skoro sam nigdy nie miałeś %%) ?

    jest mnóstwo argumentów, ale nie chce mi się już tego pisać bo będziesz i tak zakochanym w sobie leszczem :gon: :gon:

    dobrze że zgubiłeś fat ale nie zachowuj się jak zakochana w sobie cipeczka
    • 6

    #11
    osk@r

    osk@r

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 617 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Częstochowa
    • Staż [mies.]: 22
    Masz przyzwoity poziom bf tak to bez fajerwerków. Na yt czy fotce to i może były piski ale tu to raczej jesteś przeciętniak.
    Gratuluje przemiany, dobrze ze się za siebie wziąłeś.
    • 0

    #12
    Sylwek1305

    Sylwek1305

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 805 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:P-Ń
    widzialem filmik na jednym z forum. teraz widze tutaj. szczerze po obejrzeniu 4 (chyba dla beki) maskara. jego panna powiedziala mu ze dobrze wyglada. podoba sie kilku innym. dzieciaki i noby jaraja sie nim i itp. naturalny - i co z tego? tez jestem a mimo to nie jestem w sobie zakochany. na plaze idz robic furore i wyrywac inne panny. tutaj jej nie zrobisz. bo to forum kulturystyczne :) obudz sie popatrz na innych tez naturalnych i pomysl. oczywiscie gratuluje przemiany i ruszenia du**** do dzialania :) i zycze powodzenia w dalszym rozwoju wiedzy i ciala. tylko zluzuj poslady. i ubierz sie - jak chcesz moge wyslac ci koszulke. moze KFD albo hi tec zasponsoruje :)




    teraz doczytalem posta ghosta :ziober:

    Edytowany przez nie mam pomyslu, 06 kwiecień 2012 - 11:59 .

    • 4

    #13
    Ashiro

    Ashiro

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1052 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siłownia :)
    • Staż [mies.]: 27/19
    Fajnie, fajnie'D

    duży progres.

    A co do odżywek to są potrzebne narazie ci się tak wydaje że nei bo przez pierwsze 2 lata idzie wszystko jak na koksie a potem jak pojawi się stagnacja to się zaczynają problemy.
    • 1

    #14
    jasiu_smietana

    jasiu_smietana

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1042 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 78331

    Twoja wiedza jest pseudowiedzą, a Ty tak naprawdę robisz z siebie pajaca na tych filmikach.

    Co do transformacji, to gratuluje.

    dokładnie :-)

    transformacja dobra, ale robienie z siebie pajaca nawet nie smieszne...
    • 0

    #15
    b-c

    b-c

      tren percent body fat

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9163 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Mazury
    • Staż [mies.]: xx
    czlowieku wiecej rob, mniej gadaj, bo wygladasz biednie
    • 0

    #16
    HihoL

    HihoL

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 380 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    transformacja dobra, ale reszta to chyba prowokacja jakaś :smierc:
    • 0

    #17
    KokiX

    KokiX

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 963 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 25
    Ładna łapa, reszta trochę chudo, ale to tylko przez to że cały czas rzeźbiłeś.
    Tak jak koledzy zauważyli, zmień trochę charakter filmików, mniej refleksji, więcej konkretów.
    Widziałem na którymś z twoich filmów suple, przesadziłeś z nimi trochę :P.
    • 0

    #18
    kannik007

    kannik007

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPip
    • 1829 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: ?
    rób swoje i nie leć w komercje, ćwiczysz dla siebie czy dla kasy? ogólnie za dużo reklamy
    jak coś ludziom się spodoba to sami odwiedzą <_<
    Pozdro, ćwicz i rośnij nie jest źle
    • 0

    #19
    ~Biały

    ~Biały

      KFD Ultra

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1253 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:....
    • Staż [mies.]: 26
    przemiana ok ale jak juz ktos pisal zgubic fat to nie problem, wiedza o tym sporcie prawie zerowa a teraz ide jesc 400g platkow owsianych zeby uzyskac 40g bialka bo nie jem miesa itd :ziober:
    • 0

    #20
    Electrohunter

    Electrohunter

      Ryjówkarz Kokardo-Aksamitny

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 18027 postów
  • Wiek: 43
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Czarnobyl
    • Staż [mies.]:
    Ok. Jeszcze raz.
    To jest foto-videoalbum i tu oceniamy WYGLĄD śmiałka pod kątem budowy sylwetki.
    20 minut zajęło mi kasowanie spamu, obraźliwych tekstów, ostrzeżenia itd.
    Ktoś powstawiał filmiki, zdjęcia, poprosił o ocene pod względem transformacji
    i zawęził kryteria wspominając o 12-tu miesiącach, więc zachowanie półmózga
    jest nie na miejscu. Jak ktoś nie ma nic do powiedzenia na temat to niech
    nie zabiera głosu. Następnym razem jak wyskoczy tu półmózg to dostanie
    czapke na 2 tygodnie. Obrażajcie się wzajemnie mailowo to przynajmniej
    forum nie ucierpi.
    • 4




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko